Rob00 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Mijn Vrouw drinkt stiekem. Geloof me, het is de hel als naaste van zo'n persoon. Ik ben zelf een alcoholist in herstel. En dan leef je met een partner die als jij s'morgens vroeg aan het werk gaat zij s'morgens vroeg naar de supermarkt gaat. Pakken wijn drinkt ze. Maakt niet uit waar het naar smaakt als er maar alcohol in zit. Overal in huis vind ik ze. Want je kunt ze zo lekker plat vouwen. Ze heeft ook nog eens een kwade dronk van wijn. Maar intussen ben er er helemaal klaar mee. Wat mij betreft gaan we scheiden.
C00tje Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 11 uur geleden zei Rob00: Mijn Vrouw drinkt stiekem. Geloof me, het is de hel als naaste van zo'n persoon. Ik ben zelf een alcoholist in herstel. En dan leef je met een partner die als jij s'morgens vroeg aan het werk gaat zij s'morgens vroeg naar de supermarkt gaat. Pakken wijn drinkt ze. Maakt niet uit waar het naar smaakt als er maar alcohol in zit. Overal in huis vind ik ze. Want je kunt ze zo lekker plat vouwen. Ze heeft ook nog eens een kwade dronk van wijn. Maar intussen ben er er helemaal klaar mee. Wat mij betreft gaan we scheiden. Wow Rob heftig joh. Ik heb een vriend gehad met een kwade dronk en dat is echt vreselijk. SterkteĀ
billy1981 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik had geen kwade dronk, maar besef steeds meer hoe lastig het voor m'n partners geweest moet zijn en hoe machteloos zich gevoeld moeten hebben toen ik dat deed. En ik loog er altijd over, terwijl als ze thuiskwam waarschijnlijk al aan m'n blik kon zien hoe laat het was... Veel sterkte en wijsheid @Rob00! En misschien is scheiden, hoe lastig en ingewikkeld ook, uiteindelijk voor haarzelf ook het beste...
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat moeilijk voor jou @Rob00begrijpelijk dat voor jou de grens bereikt is, zeker omdat je zelf in herstel bent.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden