Mariann Geplaatst 7 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2023 Ik ben bang dat als ik er niet mee bezig ben, ik de focus verlies en het fout gaat. Ga elke dag hierheen en naar jellinek. Ook lid van alcoholvrijheid en lees natuurlijk kort droog februari. Emmy en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 Dat is toch ook prima @Mariann ieder zijn eigen weg daarin hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2023 Op 2-2-2023 om 08:06 zei Emmy: Ook ik doe graag weer mee! Februari Pact ; Rapilos ikkanhet Renée Prana Tatum Beatrix Spirit Artemis Mariann Pats Maja Emmy Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2023 Welkom @Fonny Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 15 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2023 Hier nog alles goed gelukkig. Ik denk er steeds minder aan en ik hoop inderdaad dat dat een goed teken is. Ik ben klaar voor de tweede helft Fijne dag allemaal! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 15 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2023 @PranaFijn dat je zo goed gaat! En lekker om er minder mee bezig te zijn. Lijkt me idd een goed teken. Merk het bij mezelf ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 15 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2023 En hoe gaat het met de rest? Ook lekker op weg richting maart? Hier komt er nog wel een vakantie aan die ik wat spannend vind…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2023 Wat fijn @Prana, dat je er steeds minder aan denkt ! Bij mij komt er ook een vakantie aan @Emmy Maar dat gaat je lukken hoor ! Mijn vakantie is pas over 1.5 maand, en heb wel vaker vakanties gehad zonder alcohol. Dat vond ik de ene keer moelijker dan de andere keer. Moet eerlijk bekennen, dat ik het van de week toch een paar keer moeilijk heb gehad en er omstandigheden zijn geweest, waarin ik anders wel wat gedronken zou hebben Was van de week helemaal niet lekker, futloos, hoesten, blaasontsteking, moe en moe zijn is/was altijd een behoorlijke trigger. Ook het frustrerende, van ik leef nu al 6 weken zo super gezond, waar doe ik het allemaal in godsnaam voor ! Maar goed, geloof dat ik me vandaag alweer een stukje beter voel Eens zal ik toch super fit worden zeker ?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 15 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2023 Dat snel resultaat willen van gezond leven herken ik wil. Lekker door blijven gaan met wat je deed dan gaat het uiteindelijk vast resultaat opleveren! En voor nu sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2023 Dank je @Emmy, De aanhouder wint he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 24 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2023 Al een heel eind op weg in februari. Benieuwd hoe het bij jullie gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2023 Nou @Emmy, Dat is ook toevallig ? Wilde net eenzelfde soort tekst schrijven Momenteel gaat het hier weer prima Vorige week wat moeilijke momenten gehad, maar is nu gelukkig weer weg was ook niet lekker (blaasontsteking en veel hoesten) Maar ben heel gezond blijven eten, nog steeds zonder suikers ook. En hoe gaat het met @Pats ? Jij was toch ook gestopt op 1 januari ? Gaan we gelijk op met @Beatrix Waren er nou nog meer van 1 januari ? Geeft wel houvast moet ik zeggen hoor En @Emmyook oke ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 24 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2023 (bewerkt) @rapilosFijn dat het nu weer wat beter gaat! Ziek zijn is nooit leuk. Hoe doe je dat met suiker? Eet je helemaal geen suiker? Zelf probeer ik toegevoegde suikers zo veel mogelijk te vermijden (lukt niet 100%) en ook suikervervangers zoals fructose, etc. Verder gaat het hier goed! Gaan soms dagen voorbij dat ik niet aan alcohol denk. Voel me ook veel fitter dan een paar maanden geleden. Slaap de meeste nachten prima en merk dat het sporten ook meer effect heeft. 24 februari 2023 bewerkt door Emmy rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 24 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2023 Ook ik heb binnenkort een stedentrip, normaal lekker shoppen en dan een kroeg in en vroeg naar bed. Hoe doe ik dat nu? Verleiding groot door te zeggen die 2 dagen mag het. Deze maand gast weer prima, dit weekend 3 maanden. En heb mij ook aangemeld bij 40 dagen droog.( dan moet ik die stedentrip niet drinken). rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2023 @Emmy, Toegevoegde suikers mijd ik. Ik bak zelf bananenbrood zonder suiker Soms met dadels ook, die zijn van nature zoet is ook een soort suiker misschien maar dan wel de betere versie denk ik Pakjes en zakjes vermijd ik ook, daar zit ook vaak suiker in. Eens in de 14 dagen neem ik een koekje bij mijn huishoudadresje En heel soms een volkorenbisqui of stukje pure chocola. Oke, daar zit ook wat suiker in, maar zo min mogelijk dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 24 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2023 Bananenbrood wil ik binnenkort ook eens proberen! Pure chocolade eet ik idd ook. Dan wel de versie van 85% of meer. Was in het begin wennen, maar vind het nu echt heerlijk. Koekjes kan ik prima zonder, maar af en toe eet ik wel chips. Daar kan ik echt niet zonder Zonder pakjes en zakjes doe ik ook zo veel mogelijk. Vind het ook leuk om te koken, dus dat scheelt. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 25 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2023 @rapilos Yes ben er ook nog steeds, going strong; sinds 1 Jan niet meer gedronken! Ben er erg gelukkig mee, zit beter in mijn vel en onderneem meer, heerlijk helder en energiek (meestal). Ben ook weken flink moe geweest, komt ook door het vele sporten misschien. Sinds kort ook gaan squashen met mijn man, hij is ook gestopt, een heel nieuw fijn leven joh. In plaats van hele weekenden samen kansloos wegzuipen doen we nu veel meer leuke dingen samen en zijn we zelf veel leukere personen! Ik ben dus wel overtuigd dat een leven zonder dat gif stukken beter is.. succes ook aan iedereen hier! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2023 Wat fijn om te horen @Pats, En wat heerlijk dat jullie het samen doen, dat geeft ook extra steun natuurlijk Top ! Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2023 Vandaag alweer de laatste dag van februari lieve mensen. iedereen op het rechte pad kunnen blijven ? Ik zal een nieuw pact maken voor maart Voor mezelf ook weer een stok achter de deur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2023 Februari helemaal droog gehouden! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 28 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2023 Ik doe mee aan de februari pact! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2023 1 uur geleden zei Strijkbout: Ik doe mee aan de februari pact! Is bijna Maart nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 28 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2023 1 uur geleden zei Spirit: Is bijna Maart nu dat was natuurlijk ook de grap Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 28 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2023 Februari ook weer binnen. Op naar Maart! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 28 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2023 Februari ook droog in de pocket, op naar maart! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden