Zbb Geplaatst 25 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2023 Nog een kleine aanvulling ik drink inmiddels niet nu karin123, Bob en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2023 57 minuten geleden zei Adri02: Quiet:The Power of Introverts in a World That Can't Stop Talking van Susan Cain is natuurlijk hét boek over / voor introverten. Ook verkrijgbaar in vertaling als Stil: de kracht van introvert zijn in een wereld die niet ophoudt met kletsen Ja die is goed idd die heeft me geholpen te begrijpen Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 25 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2023 7 uur geleden zei Adri02: Een zeer introverte neef van me zei altijd, als je vroeg of hij ook ergens kwam (familiebijeenkomst of zo): 'Wie weet!' En vervolgens kwam hij nooit. Dat lijkt me hetzelfde als die titel. Dit is typisch iets wat mijn oudste zou zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden