lady jane Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 Mooie Kerst frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 Zo, bezoek is weer weg, alles ging prima. Jongste zoon lag onder de paracetamol onder dekentje op de bank, de rest aan de kersttafel. Kon hij toch nog een beetje meegenieten. Hoop dat hij zich morgen wat beter voelt. Prachtige film Close he @lady jane, ik heb 'm ook gezien. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 Joho, zalig Kerstmis. deroomsopgevoede lady jane en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 Ja @Rosee, maar wat een droefenis toch he, voor allemaal. Heftig. Fijn dat jullie Kerstavond goed verliep, nog wat restjes voor jongste hoop ik, als hij snel opknapt. Voorlopig vol van de sfeer, ook goed nu. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 Kerstavond niets gepland , word jongste vreselijk ziek en moet steeds spugen , terwijl er niets meer komt . Hij begrijpt niet wat er gebeurd met m , ocharme . Met m te doen en ook nog op Kerstavond. Hopelijk morgen weer opgeknapt lady jane, Hadocque en Rosee reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 Wat maakt iedereen zich toch overdreven druk over die 2 dagen per jaar he? ikke niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 niet iedereen hoor, ikke niet dus. Remi1 en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 13 minuten geleden zei lady jane: niet iedereen hoor, ikke niet dus. Oh. Ga je nou miereneukerig tegen mij doen omdat ik zonet schreef "iedereen" en jij je niet aangesproken voelt, terwijl je zelf aangesproken werd op je "ons" in de jaarpact- draad ga je mij de les zitten lezen? Duhhh.. Toos en Roberto reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 Lekker Koese Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 tjeezus Remi, hoe verzin je het. Roberto en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 Lang diner met schoonfamilie gehad. Was gezellig, maar erg lang. Morgen circus. Meer varieté eigenlijk. Eeg veel zin in. En ik heb een boek. Lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Remi1: Wat maakt iedereen zich toch overdreven druk over die 2 dagen per jaar he? ikke niet. @Remi1, ik ook niet. Ik ben twee weken druk bezig geweest met de aankleding van onze buurtkerstborrel zonder borrel voor mij en zonder tweede borrel voor de rest, omdat die pan gevallen was. Ik ga nu twee dagen niets doen. Ben zelfs vergeten boodschappen te doen. Dat wordt dus alleen maar boterhammen uit de diepvries eten. En die kerstpuzzel maken. 25 december 2022 bewerkt door Roberto Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 25 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Goedemorgen allemaal!! Fijne Kerstdagen! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden