Donder Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Heerlijk toch dat @Quinn en @Reacher zo fijn samen in hun parallelle fantasie wereld kunnen leven, zonder rekening te hoeven houden met de echte werkelijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 (bewerkt) @Donder, ik zit dat hele gedoe net even te lezen. Jouw pittige uitspraken kan ik over het algemeen wel waarderen. Omdat er vaak een kern van waarheid in zit. Ik kan er vaak ook vreselijk om lachen, ook al is het soms een beetje grensoverschrijdend. Hier op de Dagdraad of op je eigen draadje mag je schrijven wat je wilt. Niet op het Jaarpact, dat vind ik respectloos. Niet alleen voor @Bob die het dagelijks bijhoudt. Maar voor ons allemaal, ook al mag ik dat niet zeggen. 22 december 2022 bewerkt door Roberto Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 2 minuten geleden zei Roberto: Niet alleen voor @Bob die het dagelijks bijhoudt. Niet zozeer voor mij persoonlijk, hoor, maar voelt als iemand die het verjaarsfeest komt verpesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 11 minuten geleden zei Roberto: Niet op het Jaarpact, dat vind ik respectloos. Niet alleen voor @Bob die het dagelijks bijhoudt. Maar voor ons allemaal, ook al mag ik dat niet zeggen. 6 minuten geleden zei Bob: Niet zozeer voor mij persoonlijk, hoor, maar voelt als iemand die het verjaarsfeest komt verpesten. Overdrijven is ook een vak hé! Het zijn meer de reacties op mijn reactie op @lady jane die het hem doen. De bekende rode lap op de stier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Ik verduidelijkte mijn gevoelens. That's all. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Droge afmelding voor vandaag welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Dagpact: Fonny Mariann Zbb Roberto Yvonne Toos Pytje Spirit Droge afmelding. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 35 minuten geleden zei Donder: De bekende rode lap op de stier. Door langdurig overmatig alcoholgebruik wordt je prefrontale cortex aangetast. Dit betekent dat er veel minder controle is over de impulsen, driften en gedachten. De aansturing vanuit de middenhersenen wordt juist sterker. Daardoor reageer je steeds meer instinctief en impulsief. Net als een stier. Bij een stier is de prefrontale cotex nauwelijks ontwikkeld, hij weet niet beter en kan niet veranderen. Jij wel. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 4 minuten geleden zei Roberto: Daardoor reageer je steeds meer instinctief en impulsief. Het gaat niet om mij, maar om degene die op mij reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Da’s de leukste tot nu toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 @Spiritheb je de draad weer op kunnen pakken? Doen he! laatste werkdag gehad. Zo fijn!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Donder: Het gaat niet om mij, maar om degene die op mij reageren. Idem dito Behalve de mensen die al geruime tijd gestopt zijn. Bij hun is de prefrontale cortex weer hersteld.. 22 december 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 december 2022 Rapport Share Geplaatst 23 december 2022 12 uur geleden zei Lika: @Spiritheb je de draad weer op kunnen pakken? Doen he! laatste werkdag gehad. Zo fijn!! Ja, gelijk weer opgepakt en het stelde wat hoeveelheid betreft weinig voor, maar dat betekend wel dat ik op mijn hoede moet zijn.Dat ik niet overmoedig moet worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 december 2022 Rapport Share Geplaatst 23 december 2022 12 uur geleden zei Spirit: Ja, gelijk weer opgepakt en het stelde wat hoeveelheid betreft weinig voor, maar dat betekend wel dat ik op mijn hoede moet zijn.Dat ik niet overmoedig moet worden. Gelukkig. En wees alert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden