lady jane Geplaatst 2 november 2022 Rapport Share Geplaatst 2 november 2022 Had had het vast niet over mijn matje BJ, ik lees het dat het over dat meditatieprogramma gaat. Maar laat je niet weerhouden een fakirmat te kopen er zijn er ook met stekels van een paar cm. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2022 Rapport Share Geplaatst 2 november 2022 Ik kan ook van sommige meer hebben dan van anderen, ook hier op t forum, maar dat was niet wat ik bedoelde. Ik verbaas me soms om mijn eigen reacties en dat probeerde ik uit te leggen. wel n.a.v. postings van hier, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 2 november 2022 Rapport Share Geplaatst 2 november 2022 5 minuten geleden zei Reacher: Om maar te zwijgen van de opmerking dat ik obsessief labiele mensen aan mij zou binden. Just saying… Waar heb ik dat geschreven? Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 2 november 2022 Rapport Share Geplaatst 2 november 2022 9 uur geleden zei Donder: Je bent wel erg obsessief bezig om te proberen vooral niet zo stabiele mensen aan je te binden hé! Hier toch ? @Donder Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 november 2022 Rapport Share Geplaatst 2 november 2022 Het staat er idd maar het ging over Houtje Overigens zijn we hier (*hips!*) misschien allemaal wel een beetje labiel (*burp!*) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 november 2022 Rapport Share Geplaatst 2 november 2022 Het ging er mij -in dit geval- niet om aan wie een bericht gericht is maar of het altijd aan jezelf ligt als je iets als naar ervaart of dat het ook kan liggen aan andere omstandigheden. Ik ben ervoor om eerst naar jezelf te kijken maar soms is iets ook gewoon wat het is. Een sneer. Maar ik heb inmiddels een reactie van @lady jane it’s all good. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 november 2022 Rapport Share Geplaatst 2 november 2022 Oh ja statistisch gesproken ligt het maar in de helft ve gevallen aan jou. Misschien nog wel minder Dat "zegt meer over jou" vind ik altijd een vreselijk irritante dooddoener. En dat ligt niet aan mij Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 3 november 2022 Rapport Share Geplaatst 3 november 2022 11 uur geleden zei Francoise: Hier toch ? @Donder Het is nogal verdraaid, en ik schrijf nergens labiel. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden