ikkanhet Geplaatst 12 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 Goedemorgen kanjer!!!☕️ dagpact: fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 Goeiemorgen @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 12 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 Dagpact: fonny Renée Goedemorgen @ikkanhet en @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 Goedemorgen frummers. Het is koud buiten... maar de zon komt al tevoorschijn piepen dus het zal snel wel wat aangenamer worden. Eerst nog maar even een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Renée Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 Goeiemorgen @Renee80en @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 Zo ikkanhet was vroeg vlijtig. Slaapkamer al schoon en bed verschoond dus nu lekker chillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 Lekker @ikkanhet. Ik ga zo de tuin weer in, genoeg te doen nog voor de winter zijn intree doet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 goeiemorgen frummers 9 uur geslapen, die ik hard nodig had blijkbaar was gisteren te moe om onze wedstrijd af te fluiten gelukkig had ik de spannende helft, en maatje die de 2e helft floot zag ons team inkakken en verliezen. Er zaten meiden tussen de tegenstanders die mn kleindochter hadden kunnen wezen en de rest dochterleeftijd. Ik weet niet hoe zij dachten toen ze ons zagen, maar toen we de 1e set wonnen werden we wel serieuzer genomen. We worden oud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 12 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 Goedemorgen allemaal. Maar wel fit oud @lady janeVandaag niet zwemmen? Respect voor je ijzeren discipline. DAGPACT: Fonny Renée Yvonne Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 Zeker wel Toos, maar op woensdag pas na 10 u mogelijk. Alle vroege keren eisen wat tol, want echt vroeg gaan slapen lukt me niet erg, dus af en toe ben ik blij met latere openingstijden Spirit en Toos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Renée Yvonne Toos Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 Behoorlijk liggen zweten nog vannacht en vanochtend heel erg brak.In de loop van de dag trekt dat wel weg, maar ik hou mezelf nog steeds in acht.Gelukkig mankeert er niets aan mijn etenstrek.Dat word weer dubbele tompoucen halen straks .Natuurlijk hou ik de mitevientjes ook in de gaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 Wat stilletjes hier . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 Nou dan geef jij een nummertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 12 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 Dag 1 zit er weer op... Morgen een drukke werkdag en vrijdag naar de tandarts. Het weekend is voor mijn dametjes. Welterusten forummers Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 12 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 (bewerkt) Ik lees nog steeds mee. Er is een nieuwe kabouter… Ik kan nog wel meer zeggen maar ik hou wijs mijn mond.. 12 oktober 2022 bewerkt door Senna34 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 12 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 3 uur geleden zei Spirit: Wat stilletjes hier . Ja spirit, niet iedereen heeft de luxe om het zich te permitteren om vlak voor, of na 12 uit bed te komen, en vervolgens de hele dag voor zich te hebben zonder fatsoenlijke dagindeling! Maar we betalen er wel braaf aan mee. Wat verwacht je nou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 12 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 18 minuten geleden zei Senna34: Ja spirit, niet iedereen heeft de luxe om het zich te permitteren om vlak voor, of na 12 uit bed te komen, en vervolgens de hele dag voor zich te hebben zonder fatsoenlijke dagindeling! Maar we betalen er wel braaf aan mee. Wat verwacht je nou ? Zelf zie ik de oorzaak van het wegblijven van mensen meer in zaken als ordinaire scheldpartijen zoals gisteren, het getrol en de tergende oppervlakkigheid van het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 12 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 Ook gelezen inderdaad. Wel jammer. Iets met oude koeien enzo. Dat een vrijdag draadje (of wat was het nou) populairder is dan heden? Geeft ook niks. Of misschien ook wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2022 Hou ook maar wijselijk mijn mond. Kon je het weer niet laten @Senna34 Over kabouters gesproken. Droge afmelding. #kabouter plop# Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2022 6 uur geleden zei Spirit: Hou ook maar wijselijk mijn mond. Kon je het weer niet laten @Senna34 Over kabouters gesproken. Droge afmelding. #kabouter plop# Doe je goed @Spiritis het niet waard. Hou de eer maar aan jezelf meid Senna34 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden