Claudius Geplaatst 9 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2022 DAGPACT: fonny Prana Renée Toos spirit Yvonne Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 9 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2022 DAGPACT: fonny Prana Renée Toos spirit Yvonne Claudius Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 9 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2022 (bewerkt) Zo blij dat ik ben geweest.Natuurlijk zie je altijd wel bekenden.Lekker met de metro gegaan.Heen een heel stuk omgelopen, terug was het een stuk korter . Heel braaf koffie gedronken met een koekje. Op de terugweg gelijk maar een kapsalon meegenomen.Straks dus lekker smikkelen en smullen.. 9 oktober 2022 bewerkt door Spirit Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 9 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2022 Dacht dat je op de fiets zou. zodat je terug kon gaan op je eigen tijd @Spirit. Lekke band? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 9 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Remi1: Dacht dat je op de fiets zou. zodat je terug kon gaan op je eigen tijd @Spirit. Lekke band? Ik zag het achteraf niet zo zitten,om op de fiets te gaan.@Remi1 Kon nu ook mijn eigen tijd indelen en was van niemand afhankelijk.Nouja, van de metro dan, maar ik ben een enorme fan, van onze metro! 9 oktober 2022 bewerkt door Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 9 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2022 (bewerkt) Ja oke @Spirit. Het maakt mij niet uit verder hoor, maar ik dacht misschien voordat je impulsief..you know? Was de kapsalon lekker? Ik wacht op mijn bestelling van de pizzeria. (pizza Calzone Speciaal). Verder rustig weekend hier. Bijkomen, Mag ook wel. Heb een complete week 24/7 dreumesboy (2) gehad. Zie jij je kleinkids nog? Ik hoor je er niet meer over..? 9 oktober 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2022 Heerlijk door bos en duinen gewandeld zonder jas, het leek wel voorjaar. Met flinke trek (in eten) bij de Griek aangeschoven en nu heb ik nog een portie voor morgen over. Verheug me daar nu al op Wat is het boffen he met dit weer, en wat is de natuur mooi nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ietje Geplaatst 9 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2022 Goedenavond allen samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2022 Ha Ietjefietje, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ietje Geplaatst 9 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2022 1 minuut geleden zei lady jane: Ha Ietjefietje, hoe gaat het? Hey Ladyjane, het gaat wel aardig. Na een onrustige tijd is er momenteel wat meer rust in de tent. En met jou? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2022 Al heel lang heerlijke rust in de tent. Volop aan het oogsten. Voor mij nooit meer drank. Renee80, Spirit en Ietje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 9 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2022 Ja hoor @Remi1,ik zie mijn kleinkids regelmatig, maar mijn zoon vind het niet fijn, dat ik hier uitgebreid gaat vertellen over hun beslommelingen, dus hou ik het maar discreet.Oudste gaat nu naar speciaal onderwijs,jongste op de basisschool. Mijn zoon gelukkig weer een nieuwe baan, dus al met al weer een stijgende lijn. Kapsalon was lekker, maar veel nadorst.Pffff, niet iets om iedere dag naar binnen te stouwen.. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 9 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2022 Een goeie dag, hier, beetje trek rond five o'clock maar die trok weer weg na een royale pizza. Welterusten forummers Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 9 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2022 Het was precies fastfood avond voor iedereen Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden