Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ja @Roberto ik bedoelde jou. Het lijkt me zoveel voor allemaal verschillende "dingen" dat ik, zoals ik het lees, niet meer volgen kan wat je eigenlijk allemaal doet, laat staan waarvoor en bij wie. En tegelijk vraag ik me ook af, of je niet teveel steeds met jezelf bezig bent waardoor je misschien ook veel (andere) dingen mist?

Ergens denk ik het niet he en zit ik er helemaal naast want ik hoor je ook vaak over tuinieren, bloemen en planten en ontspullen en zo..

bewerkt door Remi1
Geplaatst
22 uur geleden zei Zbb:

Ik heb eigenlijk al van alles geprobeerd,pleisters,vapen allerlij stoppen met roken kuren. 

Waarvan alleen die champix goed werkte maar als ik er dan mee stopte viel ik elke keer weer terug,net zoals ik stop met de antabus eigenlijk. 

de champix is niet meer leverbaar en van die andere kuren werd ik of heel raar of zwaar depressief. 

ik ga het cold turky doen. 

het liefste zou ik nu al stoppen maar door veel stress en omstandigheden vanwege me laatste terugval met alcohol gaat het wel heel erg moeilijk worden. 

Beter wacht ik nog even zodat ik alles weer een beetje op de rit heb. 

Ik heb ook jaren geprobeerd te stoppen, tot ik het echt besloot. Besloot dat ‘no matter what’ ik niet zou gaan roken. Toen ging het. En nog moet ik mezelf soms aan mijn besluit herinneren.

Geplaatst

Ik heb zoveel respect voor mensen die al een langere tijd gestopt zijn met roken

het is echt zo een lastige verslaving. 

‘No matter what’ die ga ik onthouden 

dankjewel @Lika

Geplaatst
1 uur geleden zei Zbb:

Ik heb zoveel respect voor mensen die al een langere tijd gestopt zijn met roken

het is echt zo een lastige verslaving. 

‘No matter what’ die ga ik onthouden 

dankjewel @Lika

Opeens ging het toen wel. Gek he? Ik gun het je zo!!!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...