Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 september 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Reacher:

Ik lees dat toestemming geven niet. Ik stelde me zo voor dat Roberto zich afvroeg waarom hij geen reacties kreeg op zijn berichten en toen dacht ‘misschien komt dat wel omdat ik gisteren schreef dat ik liever geen reacties wilde’,  etc.

Yep @Reacher, ik had gewoon even pauze voor mijzelf nodig, dat heeft voor mij gewerkt, door gewoon uit te loggen. 
Ik heb er zorgvuldig over nagedacht en er rekening mee gehouden dat forumleden hier mijn tekst anders kunnen interpreteren dan ik bedoel. Maar ik wist geen betere formulering te bedenken.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Remi1:

Maar ja dat stil houden hoeft van mij hier nu ook weer niet want je kan elkaar elkaar hier niet zien natuurlijk en dan gaan mensen zich zorgen maken na een melding van gedronken te hebben en dan  gevolgd door stilte. Hier moeten we het van het geschrevene hebben juist @Roberto

@Remi1, ik schrijf hier meerdere dingen die voor mij allemaal verband met elkaar houden. Ik weet niet wie wat wel of niet leest. Ik verwacht niet dat iedereen alles leest, laat staan overal op reageert. Dat doe ik zelf ook niet, kan helemaal niet.

Ik heb eerder wel aangegeven dat ik op mijn eigen draadje een uitgebreidere toelichting ga geven over dat J&J&J. gedoe.
Voor wie geïnteresseerd is.
Dat heb ik gisteren al gedaan, vanwege een opmerking van @Donder zondagnacht.

Vandaag speelde dat huisartsen gedoe, omdat ik door de GGD gebeld werd met de uitslag van mijn testjes vorige week dinsdag. Dat gedoe ben ik nu aan het beschrijven.

Zondag had ik één slok op toen ik dat stukje schreef en ben vervolgens uitgelogd.
Ik wil hier niet schrijven als ik onder invloed ben.
Dan formuleer ik dingen niet zorgvuldig genoeg.

Ik heb zondag gekozen voor de stilte, omdat mijn hoofd vol zat.
Lezen en luisteren geeft mij dan alleen nog maar meer stress.
Met de kans dat ik nog een derde pak wijn koop.

Vandaag heb ik geprobeerd aan te geven dat mijn hoofd weer open staat.
Toen ik dat telefoontje van de GGD kreeg werd ik razend.
In plaatst naar de winkel te fietsen voor een pak wijn heb ik een fietstocht van een uur gemaakt om weer te ontstressen. Die eindigde bij de JMB, waar ik i.p.v. een pak wijn twee Bossche bollen heb gekocht. Perensap heb ik in voorraad.

Ondanks die boosheid, of misschien dankzij die boosheid die ik niet weggedronken heb, heb ik mij vandaag redelijk goed gevoeld. Gisteren ook.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...