Spring naar bijdragen

Stoppen


Baskeman

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ga na een 10 tal jaar teveel en het laatste jaar helemaal teveel te hebben gedronken stoppen.

ik ben naar de huisarts geweest en die heeft me laten bloedprikken en naar de verslavingszorg gestuurd.

nu ben ik net naar de verslavingszorg geweest en heb afgesproken om 12 september te stoppen.

ik moet volgende week naar een verslavingsarts, en dan gaan we kijken wat er moet gebeuren. Misschien wel medicijnen.

ik weet niet of dit forum nog levendig is, maar zo ja, dan wil ik zonodig wel met iemand contact die er ook zo instaat en we het een en ander kunnen uitwisselen.

 

mvg,

 

Bas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo @Baskeman, welkom op dit forum.

Kun je vertellen hoeveel / hoe vaak je drinkt?
Heb je enig idee over welke medicijnen er soms gebruikt worden bij stoppen met alcohol?
Hier zijn genoeg mensen met ervaring met medicatie.

Je kunt hier o.a.  meedoen aan de dagdraad, dat gaat iedere dag weer ergens anders over, van flauwekul tot zeer serieus.
Je kunt ook hier op je eigen draadje schrijven, als een soort dagboek, om je eigen proces te volgen.
Of allebei, wat je zelf prettig vind.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 30-8-2022 om 19:46 zei Baskeman:

Hallo,

ik ga na een 10 tal jaar teveel en het laatste jaar helemaal teveel te hebben gedronken stoppen.

ik ben naar de huisarts geweest en die heeft me laten bloedprikken en naar de verslavingszorg gestuurd.

nu ben ik net naar de verslavingszorg geweest en heb afgesproken om 12 september te stoppen.

ik moet volgende week naar een verslavingsarts, en dan gaan we kijken wat er moet gebeuren. Misschien wel medicijnen.

ik weet niet of dit forum nog levendig is, maar zo ja, dan wil ik zonodig wel met iemand contact die er ook zo instaat en we het een en ander kunnen uitwisselen.

 

mvg,

 

Bas.

 

Op 30-8-2022 om 19:46 zei Baskeman:

Hallo,