Donder Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Goedemorgen. Wat zullen we vandaag weer eens gaan bestellen? Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Morgen @Donder shopze Morgen allemaal Fijne dag Donder en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Goedemorgen @Donderen @Berkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Goeiemorgen @Donder, @Berkje en @Maja Hahahaha @Donderbreek me de bek niet open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 24 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 4 minuten geleden zei ikkanhet: Hahahaha @Donderbreek me de bek niet open Juist wel, ik wil het weten!! Zelf zit ik te denken aan een hometrainer. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 1 minuut geleden zei Donder: Juist wel, ik wil het weten!! Zelf zit ik te denken aan een hometrainer. Ik heb gisteravond weer 2 pakketjes gehad en vandaag komen er 2. Me voorgenomen langzamerhand te stoppen kan elke dag van het jaar een ander shirt aan als het niet langer is. Een hometrainer is nooit weg dus zou zeggen DOEN. karin123 en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Maar ben helemaal niet happy hier heb al nachten de release moeten gebruiken. Die lag al jaren in het nachtkastje en had gehoopt die nooit meer nodig te hebben. Nog nooit zoveel lichamelijke ongemakken gehad als vanaf ik niet meer drink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 24 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 13 minuten geleden zei ikkanhet: Maar ben helemaal niet happy hier heb al nachten de release moeten gebruiken. Ik heb geen idee waarover dit gaat. ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 (bewerkt) 23 minuten geleden zei Donder: Ik heb geen idee waarover dit gaat. ??? Weer hevige last van RLS en de release is een band voor om het heen wat ook wel vaker ertegen helpt. 24 augustus 2022 bewerkt door ikkanhet Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Goedemorgen Frummers, en goedemorgen Donder en ikkanhet. Wat duurt het al weer lang voor het licht wordt 's morgens... Maar goed,het ís licht geworden en de zon schijnt nog even niet, fijn. Eerst maar een bakje Je hebt meer last van rls sinds het stoppen met drank @ikkanhet. Kan het zijn dat je sindsdien meer bent gaan roken en meer koffie bent gaan drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Nou sinds 3 dagen pas meer last ervan @Yvonne. Koffie zou best kunnen dat dat meer is maar heb altijd al veel koffie gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Ja bij nader inzien zeker meer koffie IPV het andere drinken natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 2 uur geleden zei Donder: Goedemorgen. Wat zullen we vandaag weer eens gaan bestellen? Goedemorgen kanjer!!!☕️☕️☕️mag ik mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 8 minuten geleden zei ikkanhet: Ja bij nader inzien zeker meer koffie IPV het andere drinken natuurlijk. Koffie en roken kunnen namelijk ook enorme boosdoeners zijn ikkanhet... stop daar ook eens een paar weken mee .... (moeilijk, maar wie weet hoeveel ellende het je zou schelen... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Goede morgen vroege vogels!!!☕️☕️☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 1 minuut geleden zei Yvonne: Koffie en roken kunnen namelijk ook enorme boosdoeners zijn ikkanhet... stop daar ook eens een paar weken mee .... (moeilijk, maar wie weet hoeveel ellende het je zou schelen... ) De koffie minderen ga ik eens proberen. Roken kan ik ook minderen maar daar mee stoppen gaat me echt niet lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 24 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 5 minuten geleden zei Fonny: Goedemorgen kanjer!!!☕️☕️☕️mag ik mee? Van mij wel! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Goeiemorgen @Fonny Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Misschien een kinderaspirientje nemen....is licht bloedverdunnend....omdat je niet meer drinkt is je bloed ook dikker.. zeker in combinatie met roken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Zojuist zei Fonny: Misschien een kinderaspirientje nemen....is licht bloedverdunnend....omdat je niet meer drinkt is je bloed ook dikker.. zeker in combinatie met roken..... Dat is inderdaad een goed idee dat ga ik zeker doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 En veel beweging....shoppen dus.. .maar dan echt!!!! en vaker met Vasco een trippie maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 1 minuut geleden zei Fonny: En veel beweging....shoppen dus.. .maar dan echt!!!! en vaker met Vasco een trippie maken Hopelijk mag dat met Valco ook shoppen is een echte aanrader, jij hebt super ideeën. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Goedemorgen. Waarom zou jij niet kunnen stoppen met roken @ikkanhet? Iedereen kan stoppen dus jij ook. Natuurlijk je eigen keuze, maar misschien zou het wel de oplossing zijn voor jouw rusteloze benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Ik woon të ver weg....anders gingen we samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Zojuist zei Rosee: Goedemorgen. Waarom zou jij niet kunnen stoppen met roken @ikkanhet? Iedereen kan stoppen dus jij ook. Natuurlijk je eigen keuze, maar misschien zou het wel de oplossing zijn voor jouw rusteloze benen. Ik kan niet alles tegelijk inderdaad en weet wat er gebeurd als ik dat wel doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden