ikkanhet Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Goeiemorgen allemaal Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Goeiemorgen @Donderhoe is het onderzoek en gesprek gisteren verlopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 2 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Donderhoe is het onderzoek en gesprek gisteren verlopen? Redelijk goed. Staat op de draad van gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 7 minuten geleden zei Donder: Redelijk goed. Staat op de draad van gisteren. Gelezen weet niet helemaal wat het betekent maar hoop dat het allemaal goed komt. En fijn dat je overige organen niet zijn aangetast. Ja die cm die ineens foetsjie zijn dat heb ik ook. Was altijd 1.73 en toen ineens met meten nog maar 1.69. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Goedemorgen frummers, en goedemorgen ikkanhet en Donder... Veel/vaak wakker geweest vannacht, nu eerst maar een bakje dan. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Goeiemorgen @Yvonne Ja vervelend dat liggen woelen steeds he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Tsja, ik ben wel gewend er een paar keer per nacht uit te moeten, maar dan val ik meestal redelijk snel weer in slaap, dit keer niet dus. Maar ach, er zijn ergere dingen, en ik ben lekker vroeg écht wakker dus Een redelijk positief bericht dus @Donder, fijn. En die immuuntherapie, is die voor de plekker op jouw huid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 hey je P doet het weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Hihi, ja, gelukkig wel. Ik had afgesloten gisteren en bij het opnieuw opstarten was hij weer aanwezig. Gek hoor. Het heeft denk ik toch te maken met het Draakje dat met regelmaat over mijn toetsenbord wandelt hier. Om nog maar niet te spreken van de verrassingsmomenten waarop hij met grote vaart van een behoorlijke afstand op de toetsen springt.... nancy en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 7 minuten geleden zei Yvonne: Een redelijk positief bericht dus @Donder, fijn. En die immuuntherapie, is die voor de plekker op jouw huid? Ja, vooralsnog is alleen mijn huid besmet en krijg ik 1 behandeling per maand met maar 1 medicijn. Fonny, nancy, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Dat klinkt echt hartstikke positief, fijn! Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 En dan is het nu de hoogste tijd om hier aan de slag te gaan. Luitjes, maak er een mooie dag van, hij komt echt nooit meer terug.... DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Goedemorgen allemaal!!!!☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Ikkanhet!!KANJERRRRRRR!!! 100 DAGEN!!! x100....je verdient het!!!! Had ze graag persoonlijk komen brengen....maar...iets te ver fietsen! Ben super trots op je!! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 22 minuten geleden zei Yvonne: En dan is het nu de hoogste tijd om hier aan de slag te gaan. Luitjes, maak er een mooie dag van, hij komt echt nooit meer terug.... DAGPACT: Yvonne FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 goeiemooiemorgen frummers moeder/dochterdagje vandaag nancy en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Donder...positief blijven ...ik hoop dat je omgeving je goed opvangt? Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 10 minuten geleden zei Fonny: Ikkanhet!!KANJERRRRRRR!!! 100 DAGEN!!! x100....je verdient het!!!! Had ze graag persoonlijk komen brengen....maar...iets te ver fietsen! Ben super trots op je!! Dank je lieverd Ja jammer dat we zo ver uit elkaar wonen inderdaad. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 3 minuten geleden zei ikkanhet: Dank je lieverd Ja jammer dat we zo ver uit elkaar wonen inderdaad. Inderdaad...maar ik zie het terrasje ..en de koffie..en de vlaai....en die tasjes onder je stoel....en je trotse lach....HELEMAAL VOOR ME!!! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 13 minuten geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers moeder/dochterdagje vandaag Leuk!!! veel plezier samen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 18 minuten geleden zei Fonny: mooie dag yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Goedemorgen! De zon lacht mij al tegemoet. Maar eerst koffie. lady jane en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Goedemorgen iedereen. Fonny en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Goeiemorgen @lady jane, @niks en @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden