ikkanhet Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Goedemorgen @ikkanhet Beter geslapen dan gisteren? Ik hoef maar een halve dag aan het werk en morgen ook nog vrij! Vanmiddag haal ik beide kinderen van school op Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 DAGPACT Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Goedemorgen ikkanhet en freekie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Goeiemorgen @Freekie Redelijk gelukkig. Wens je een hele fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Goeiemorgen @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Ikkanhet....heel veel sterkte straks...we slaan de koffie maar even over he ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 4 minuten geleden zei Freekie: DAGPACT Freekie FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 2 minuten geleden zei Fonny: Ikkanhet....heel veel sterkte straks...we slaan de koffie maar even over he Dank je @Fonny Wat super lief dat je daaraan denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Ik duim voor je ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 9 minuten geleden zei Fonny: Ik duim voor je Dank je. Lees net in de brief dat ik de uitslag van de behandelend arts krijg dat hoop ik dus van niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Goedemorgen. Sterkte vandaag @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Dank je @Reacher. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Dus je weet nog niets eigenlijk @niks? That sucks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 10 minuten geleden zei ikkanhet: Dank je. Lees net in de brief dat ik de uitslag van de behandelend arts krijg dat hoop ik dus van niet. Je kan er straks zelf over beginnen?? Dat je de spanning slecht aan kan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 4 minuten geleden zei Fonny: Je kan er straks zelf over beginnen?? Dat je de spanning slecht aan kan? Ja dat was ik inderdaad van plan want dat wachten is 10 x niks. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Sterkte ikkanhet. Meestal, als het erg is, krijg je de uitslag eerder, want die hebben de artsen vaak de volgende dag al. Goeie morgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Ik zit hier op de natte tuinstoel (hoe dan, met 30 graden) te wachten tot bange poes nr 2 door de tuin naar me toekomt. Ik heb het idee dat geduld niet één van de deugden van verslaafden is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Ik heb ( en velen met mij) echt mentaal last van lang onder spanning staan. Waarbij met name wachten op verlossing van die spanning heel zwaar is. Dus heel goed dat je niet gedronken hebt ikkanhet. Ook niet straks gaan drinken als de opluchting komt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Ha @bolletjewolletje. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 6 minuten geleden zei bolletje: Sterkte ikkanhet. Meestal, als het erg is, krijg je de uitslag eerder, want die hebben de artsen vaak de volgende dag al. Goeie morgen trouwens. Dank je bollewolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 En zitten op natte tuinstoelen vind ik mentaal ook heel zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 2 minuten geleden zei Reacher: Ik heb ( en velen met mij) echt mentaal last van lang onder spanning staan. Waarbij met name wachten op verlossing van die spanning heel zwaar is. Dus heel goed dat je niet gedronken hebt ikkanhet. Ook niet straks gaan drinken als de opluchting komt! Dat was ik zeker niet van plan. Mijn knop is om en hopelijk voorgoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Hopelijk? Niks hopelijk, het woord hopelijk laat de deur op een kier. Je knop is om. Punt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Sterkte straks @ikkanhet, even doorbijten nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden