bolletje Geplaatst 11 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2022 https://youtu.be/G2xXu8_2Exo Alien Interview Deel 1 | Project Blauw Boek Deel 1 van project Blue Book korte film serie. © Menithings Productions, Inc. youtu.be https://youtu.be/7TE6frpygVY Alien Interview Deel 2 | Project Blauw Boek Deel 2 van project Blue Book korte film serie. © Menithings Productions, Inc. youtu.be https://youtu.be/h4-KzZe9IpQ Alien Interview Deel 3 | Project Blauw Boek Deel 3 van project Blue Book korte film serie. © Menithings Productions, Inc. youtu.be karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2022 Karin dit is dan ook interessant voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 11 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2022 38 minuten geleden zei bolletje: Karin dit is dan ook interessant voor je. Dank je Bolletje. Ga ik zeker kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst 11 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2022 Om even aan te sluiten bij karin en bolletje..Erich von Daniken is heel interessant om te lezen. Misschien kennen jullie hem wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 11 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2022 Was Youri Gagarin ‘n god of zoiets? Kunsie64 en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 11 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2022 (bewerkt) 14 uur geleden zei Hadocque: Was Youri Gagarin ‘n god of zoiets? Ik ken hem Kunsie. Bedankt voor het meedenken. Sorry Hadocque. Foutje. 12 juni 2022 bewerkt door karin123 Kunsie64 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2022 Bbq gehad. Boel opgeruimd en nu naar bed, verveel me eigenlijk. Manlief kijkt voetbal, maar daar heb ik even geen zin in. Morgenochtend vroeg met de kleinkinderen naar het zwembad. Hopelijk slaap ik snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 11 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2022 Heerlijk was het op het water. Je kalmt er van op. Eerder zei ik dat we meer achter de boot dan in de boot lagen. Nou, vandaag heb ik alleen m’n tenen er even in gehad, mogen nog wel wat zonuurtjes overheen. Slaap lekker, dranklappen. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 11 uur geleden zei Kunsie64: Om even aan te sluiten bij karin en bolletje..Erich von Daniken is heel interessant om te lezen. Misschien kennen jullie hem wel? Jazeker ken ik die "De goden waren astronauten" of zoiets. Misschien moeten we een apart draadje maken voor paranormale dingen. Als er nog meer mensen zijn die deze interesse hebben zal ik een draadje maken. Kunsie64 en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Ja doe maar Bolletje, wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden