ikkanhet Geplaatst 24 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2022 9 minuten geleden zei Remi1: Herstel; Drank komt niet uit de hel maar brengt soms mensen naar de kloten en dat maakt mij hellig boos soms op drank. Maar eigenlijk kan de drank zelf er ook niks aan doen. We doen het allemaal zelf maar het is en blijft vergif. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 24 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2022 (bewerkt) Nee. Ik had dat niet moeten posten, dat was te impulsief van mij want dat klopt niet. Het ligt niet aan de booze maar aan ons eigen verantwoordelijkheid. Ik heb ooit eens iemand voor me gehad op een AA meeting toen we buiten een peuk rookten en ik zei dat die rotdrank, dus ik eigenlijk drank de schuld gaf. Lachte hij heel hard en zegt toen zachtjes in me oor; "Wie hield het pistool vast en zei toen; drink of ik schiet?'. Dat was een goeie, ben ik nooit vergeten. 24 mei 2022 bewerkt door Remi1 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2022 20 minuten geleden zei Remi1: Nee. Ik had dat niet moeten posten, dat was te impulsief van mij want dat klopt niet. Het ligt niet aan de booze maar aan ons eigen verantwoordelijkheid. Roken mag niet meer zichtbaar liggen moeten ze ook maar met drank doen. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 24 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2022 De drank is het probleem niet, je bent zelf het probleem. Het is ook niet moeilijk om niet te drinken, het is moeilijk om met jezelf om te gaan als je niet drinkt. Verbieden en verstoppen helpt ook niet; een echte junk komt altijd aan zijn dope. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2022 12 minuten geleden zei Fruitvlieg: De drank is het probleem niet, je bent zelf het probleem. Het is ook niet moeilijk om niet te drinken, het is moeilijk om met jezelf om te gaan als je niet drinkt. Verbieden en verstoppen helpt ook niet; een echte junk komt altijd aan zijn dope. Dat is met roken hetzelfde en moet toch verstopt liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 24 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2022 Het verschil met roken is dat iedereen verslaafd aan roken raakt maar lang niet iedereen die drinkt is een alcoholist. Daarbij is heel duidelijk aangetoond dat roken altijd slecht voor je is en er kankerverwekkende stoffen inzitten. Dat is niet zo met drank. Voor een alcoholist is het misschien gif maar voor een groot gedeelte van de mensen niet. Met roken ligt dat toch een stukkie anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2022 Hopelijk ga je je snel weer beter voelen @spirit ben maar een beetje lief voor jezelf en zorg goed voor jezelf. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2022 Ik hoop ook dat je je morgen beter voelt @spirit. Goed dat je naar de huisarts gaat. Wat een rotgevoel. Virtuele arm om je heen. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2022 Slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden