Bob Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 @lady jane wat bij mij wel eens helpt als ik iets niet terug kan vinden is me afvragen waar ik het nu zou opbergen als dat nog moest. En dan daar kijken. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 4 uur geleden zei Fruitvlieg: Leuke intro voor zo'n groepssessie. Geef je over. Ik denk trouwens dat kotsen echt kan helpen om te ontspannen. Je lichaam krampt zich dan zo samen dat het daarna helemaal ontspannen is. Ja volgens mij is dat ook zo hoe dat werkt. Pijn in m'n buik ervan, spierpijn, maar toch rustiger gevoel in de kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 (bewerkt) @lady jane Waar zou je drank verstoppen? Daar ligt je laptop. achter de bank of een gordijn ofzo. In je kast achter een stapeltje kleren..zoiets denk ik. (Deze post zegt niets over mij) 23 mei 2022 bewerkt door Remi1 lady jane en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 beiden al gedaan, gisteren. Maar ik heb nu geen inpak-stress en dat kan ik niet nabootsen. Dus straks pendelen en naar St Antonius bidden dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 Ik heb m gevonden, op de plek waar ik hem altijd leg als ik weg ga, onder mijn relaxstoel, maar nu verder naar achter dan anders. Ik had daar al diverse keren gekeken, en het zwart van het vloerkleed ging naadloos over in het zwart van de laptop. (er past geen drank op die plek Bor☺☺) De pendel gaf de juiste antwoorden en het kaarsje voor Antonius liet me de juiste vragen stellen denk ik.♥ Bob, nancy, Francoise en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden