ikkanhet Geplaatst 18 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 2 uur geleden zei Lieke7777: Dus als je trek gedrag hebt wordt je verdrietig waar je man voor zwicht om evt alcohol te gaan kopen en dan wordt ze vrolijk ? Even heel kort door de bocht dan begrijp ik het wel hoe je man dit dat beleefd aan de zijlijn ook, of heb ik het mis? Nee hoor bedoel daarmee alleen te zeggen dat ik geen kwade dronk heb. Kan alleen moe worden maar nooit vervelend of agressief etc wat je wel eens vaker hoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 40 minuten geleden zei ikkanhet: Nee hoor bedoel daarmee alleen te zeggen dat ik geen kwade dronk heb. Kan alleen moe worden maar nooit vervelend of agressief etc wat je wel eens vaker hoort ??? Op het forum anders wel, lieverd. Gelukkig ligt dat nu achter je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 1 minuut geleden zei nancy: ??? Op het forum anders wel, lieverd. Gelukkig ligt dat nu achter je. Haha hoe wist ik dat dat antwoord kwam heb nog nooit iemand in familie of vriendenkring erover gehoord. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Dat komt toch meestal omdat ik me onbegrepen voel of aangevallen. Of de bedoeling van wat ik schrijf anders geïnterpreteerd wordt. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Dagje tuin gehad ,was gezellig met dochter ook. Nu de restjes van het paas ontbijt opmaken. Soepje erbij en klaar weer . Heerlijk op het balkon nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Ja, mis de wijn wel heel erg. Maar niet aan denken dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 37 minuten geleden zei ikkanhet: Haha hoe wist ik dat dat antwoord kwam heb nog nooit iemand in familie of vriendenkring erover gehoord. Nee natuurlijk niet, die keken wel uit!! Reacher en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 2 minuten geleden zei nancy: Nee natuurlijk niet, die keken wel uit!! Nee hoor bij ons houdt niemand zijn mond. Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Hahaha, wat leuk! Gelijk hebben ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Hoe gaat het nu met je, ben je al door je trekmoment heen? Zet 'em op, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Ik lees hier eigenlijk nooit iemand met een plezante dronk. Gelukkig ook maar, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Zojuist zei nancy: Hoe gaat het nu met je, ben je al door je trekmoment heen? Zet 'em op, hoor! Ja gelukkig wel heb er nu helemaal geen last van. Lief dat je het vraagt. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Goedenmiddag, ah daar ben je @Reacher, waar zat je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Wat een weertje, wat een geluk dat hier een tuin is. S is aan het koken samen met een andere vader. Hebben leuk contact samen, zo fijn! lady jane, nancy en ikkanhet reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 7 minuten geleden zei niks: Goedenmiddag, ah daar ben je @Reacher, waar zat je? Ik zat even te sippen en te verdrieten. lady jane, nancy en niks reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Dat is niet fijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Voor jou @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 En voor @ikkanhet een lekker alcohol vrij drankje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 1 minuut geleden zei niks: En voor @ikkanhet een lekker alcohol vrij drankje! Het plaatje erop lijkt ook precies op ikkanhet. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 4 minuten geleden zei niks: En voor @ikkanhet een lekker alcohol vrij drankje! Dank je @nikslekker zet hem meteen in de koelkast. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Hier @niks niks, ikkanhet en Francoise reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Het lijkt of het ene kuikentje het andere pikt maar dat is een kus hoor. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Nou vooruit, we geven je het voordeel van de twijfel lady jane, Reacher en ikkanhet reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Ik zag dat je een beetje in de war was bij @Quinn zijn draadje met je chocoladeletter. Dus voor Quinn een Paashaas! Reacher en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden