Yana Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 (bewerkt) Het is gelukt met het blauwe gedeelte van een mondkapje het witte laat geen water door. Dank voor je tips @Yvonne en @lady jane 7 januari 2022 bewerkt door Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Gelukkig, moet verschrikkelijk zijn als je wél koffie in huis hebt, maar het niet kunt zetten Roberto en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 (bewerkt) Vandaag dag 19. Ik voel mij vanaf dag 1 nog steeds de hele tijd onrustig. Ben voortdurend iets aan het doen, kan nauwelijks even rustig zitten. Gelukkig heb ik genoeg te doen, alleen doe ik alles chaotisch door elkaar. Mijn huis begint er wel steeds meer opgeruimder uit te zien. (laatst had ik ik iemand op bezoek die zei: ik zou hier niet kunnen wonen) Mijn woonkamer en kamerkast stond vol met bruikbare spullen, die ik her en der bij containers vind of koop via marketplace. Deels naar de zolder gebracht en een te grote extra tafel in mijn kamerkast gezet. Daardoor kan ik daar nog meer spullen in kwijt. Ik stoot mij nu niet meer voortdurend aan iets wat in de weg staat, maar nog wel iets zinnigs mee wil gaan doen. Het is nog te koud om flink met mijn tuintjes bezig te gaan. Af en toe doe ik wat kleine dingetjes. Dooie eenjarige plantjes weggooien, et cetera. Zo meteen fiets ik even naar de markt om te kijken of ze ook winterbloeiers hebben. 7 januari 2022 bewerkt door Roberto Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Ben ook aan het opruimen. Vorige week 2 zakken vol rotzooi weg en vandaag weer 1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei spirit: Wat herkenbaar @Roberto. Die chaos in je hoofd en al die rotzooi, die je eigenlijk niet weg wilt gooien. Alles door elkaar willen doen. Bij mij, is het in mijn hoofd ook nog steeds niet op orde. Ben nu wel bezig, mijn spullen een vaste plek te geven en vooral, volhouden. Ja, @spirit en @karin123, Bij mij is opruimen meestal verplaatsen. kamerkast > zolder zolder > schuur schuur > zolder zolder > kamerkast kamerkast > schuur schuur > kamerkast En wat andere mensen die aan het opruimen zijn bij containers zetten neem ik dan weer mee. Of ik nu dronken of nuchter ben, dat maakt niets uit. Voor wie zich afvraagt wat ik altijd aan mijn berichtjes bewerk? Dat is teveel om op te sommen. 7 januari 2022 bewerkt door Roberto Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Hahaha @Roberto zo gaat het hier ook. Het moet toch ergens blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 @Robertowaarom niet van kamerkast naar container? Dan kun je de rest overslaan rapilos en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 27 minuten geleden zei Bor: Goede doelen, weggeefhoekjes, kringloopwinkels bijvoorbeeld? Bor, dat doe ik ook hoor. Onlangs vond ik grote tas met allemaal koffiemokken, theekopjes, glazenhouders voor waxinelichtjes, et cetera. Tussen allemaal zwerfvuil en illegale kerstbomen. Thuis heb ik die hele tas uitgepakt. Onderin vond ik aangebroken glazen potten met bruine bonen, et cetera. Ik heb alles gesorteerd. Al die bruikbare dingen heb ik keurig afgewassen en naar een weggeefkast om de hoek gebracht. De rest heb ik in die tas gelaten en weer bij die andere troep gegooid. Vervolgens heb ik daar een foto van gemaakt en melding gemaakt bij de gemeente. ps Bij ons in de stad zijn er vaste dagen en tijdstippen om kerstbomen langs de weg te zetten. Zonder pot, aarde en versiering. De gemeente haalt die dan gratis op. Niet iedereen hier in de buurt houdt zich aan de regels. Ik heb dus vijf kleine illegale kerstbomen met kluit in pot achter mijn huis staan. Gered voor verbranding door de gemeente en CO2 uitstoot. Die breng ik naar het kerstbomen-adoptieproject hier in stad. Of geef ik volgend jaar weg aan de minima. Of verkoop ze voor een habbekrats via marketplace. Of ik doe mee aan 'tegels er uit, groen er in. Of ... Kunsie64, Artemis en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeDiem Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Slaap lekker lieve mensen. Zo zitten we alweer een week in 2022! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 8 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2022 @Roberto fijn je hier te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden