Maja Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 HIEPERDEPIEP HOERA VOOR CLAUDIUS! Met 60 jaren toch goed gladgestreken karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Nou, van zo’n strakke blik word ik wel zenuwachtig/bangig. Maar goed, ik ben geen honden gewend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 2 minuten geleden zei Maja: Nou, van zo’n strakke blik word ik wel zenuwachtig/bangig. Maar goed, ik ben geen honden gewend. Ik niet hoor ga gewoon met mijn gezicht ervoor enigste wat die doet is likken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 1 minuut geleden zei Donder: Haha, wat een droppie! Ja echt hé het is een schatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 En waakt gelukkig goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 2 minuten geleden zei spirit: Maar @ikkanhet. Is dat nou een echte kat of van pluche Hij heeft lieve trouwe oogjes hoor De kat is inderdaad pluche haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 Ga ik naar buiten wil meneer mee nu staat hij weer voor de achterdeur. Moet die maar ff wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 6 uur geleden zei Yvonne: Uhm..... leuk voor de mensen die zo'n fluffy beestje hebben... Heb jij er eentje Yvonne? Ik vind dat Valco prettig uit zijn ogen kijkt, totaal niet intimiderend. Laatst bij een wandeling hing er ook zo'n klein hondje aan mijn broekspijp. Grote honden zijn enger, blaffen harder. Maar die kleintjes zijn vaak venijnig en happen eerder. Als compensatie denk ik. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 Mooi gebitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 7 minuten geleden zei spirit: ''He wat doe je daar? " Lijkt ie te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 Wat kijkt hij lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2021 Rapport Share Geplaatst 14 december 2021 16 uur geleden zei Lonster: Heb jij er eentje Yvonne? Nee hoor @Lonster, niks geen fluffy aan onze Spaanse schone , Ze is hartstikke zwart en opgebouwd uit onderdelen van diverse merken. Ze is kleiner dan al haar voorgangers, maar eigenlijk de grootste hond die wij tot nu toe hebben gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 december 2021 Rapport Share Geplaatst 14 december 2021 1 uur geleden zei Pulluptomybumper: Als ze lichamelijk strak staan (gespannen) dat is een gevaarteken. Maar als een hond je wil aanvallen dan gaat hij niet eerst rustig op zn gat zitten zoals deze hij staat niet op het punt om een vlieg kwaad te doen. Nou ja hooguit een vlieg dan. De mijne is ook zo'n kijkerd. Sowieso houden ze je graag in de gaten en de mijne weet hoe langer ik naar hem kijk, des te groter de kans dat ik aandacht krijg Weer wat opgestoken, dank @Pulluptomybumper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden