Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 8-12-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Het slapen is bij sommigen niet goed gegaan hier.

Kroona fijn dat je de h. kamer hebt gevonden. Ja het slapen is een groot probleem als je gaat afbouwen, 't is net  wat Roosje zegt. Tja en waarom ben je gaan gebruiken? Is het juist vanwege het slechte slapen dan komt dat probleem weer terug. Maar vervelend (zacht gezegd) is het. Probeer vandaag veel te rusten en zorg dat je weinig prikkels krijgt. Zachte rustige achtergrond muziek (5 minutes to zen) op You tube is heel fijn, en vandaag moet niks.

Roosje hoe gaat het verder met jou?

Ja en met de rest? Blij als de kerstdagen voorbij zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Gek is dat, ik kon meestal wel goed slapen. Hallo @Kroola, welkom.

Ja Bolletje, blij als de kerstdagen en nieuwjaar weer achter ons liggen. Houd niet van dat gemaakte gedoe. Met kerst moet alles peace en vree zijn. Dat geldt toch voor het hele jaar. En het vuurwerk mag iig niet, dat is al heel fijn ook al zal hier en daar wel weer gedoe zijn. Ik houd niet van lawaai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Het gaat hier sinds 2 dagen wat beter. Slapen is gewoon heel beladen. En inderdaad stoppen met medicatie betekent rotte nachten en daar word ik ook heel angstig van. En die angst gaat weer niet werken om rustig de nacht aan te gaan. Ik ga dit goed bespreken met psycholoog en arts. De oplossing ligt in ieder geval niet permanent in middelen. Ben wel heel blij met dit forum en steun vanuit werk en manlief. 

Kijk niet zo uit naar de Kerstdagen, maar dat is meer vanwege het traject waar ik in zit. Zou dolgraag even vooruit willen spoelen tot het moment dat ik helemaal middelenvrij ben. 

Fijne dag ladies!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Pluisje53:

Goedemorgen hier nog steeds niet lekker van de lorazepam moet nu voor een tweede keer afbouwen maar zo zwaar en voel me zo beroerd 

Ik heb 4 jaar geleden ook lorazepam voorgeschreven gekregen. 3 maal daags 1 mg. Ik merkte er weinig van, terwijl manlief zegt dat ik er als een zombie bij liep. Ben er vrij snel mee gestopt, maar merk nu pas wat een gemeen goedje het is. Ben ik destijds ook nooit over geïnformeerd. Zo slecht. 

@karin123 morgen psycholoog en volgende week arts. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meisjes Goeie morgen  Pluisje het komt goed met jou niet stopen meisje het is zwaar je gaat winnen Karin het gaat goed met jou nog niet helemaal de rest komt ook Bolletje gaat het goed en de nieuwe mensen jullie zijn welkom  zelf ben ik vandaag zo depressief mijn hooft zit zo vol  gaat wel weer over                 :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Roosje41:

@bolletje las ik bij jou ook niet over ervaringen met CBD olie? Niet dat ik nu direct naar allerlei andere middelen wil grijpen om te slapen, maar het lijkt geen kwaad te kunnen. 

Klopt Roosje, maat ik kan er niet tegen, maar het helpt erg goed om rustig te worden. Je kan hem het beste bij jouw apotheek kopen, daar is niet mee gerotzooid.

er zitten geen bestrijdingsmiddelen en thc in. Dat is het spul waar je stoned van wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot mijn verbazing heb ik afgelopen nacht zoooo goed geslapen, voor het eerst in maanden.  Slik nu nog 1 lora in 2 innames.

Zoals ik al eerder schreef ga ik vanaf jan. taperen. Voorstel is van de eerste inname in 28 dagen van 0.5 naar 0.2 te gaan en de 2 de inname van 0.5 blijft dan intact. Heel langzaam minderen dus. Deze maand moet ik even door zien te komen met 1 mg. Lora ipv gemiddeld 1 1/2 soms 2.  Zit nu 1 week op 1 mg en het gaat nog redelijk. Ik slik ook Sertraline dus ik hoop dat dit ondersteunend is. Maar ben voorbereid op een dip. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Roosje41:

Ik heb 4 jaar geleden ook lorazepam voorgeschreven gekregen. 3 maal daags 1 mg. Ik merkte er weinig van, terwijl manlief zegt dat ik er als een zombie bij liep. Ben er vrij snel mee gestopt, maar merk nu pas wat een gemeen goedje het is. Ben ik destijds ook nooit over geïnformeerd. Zo slecht. 

@karin123 morgen psycholoog en volgende week arts. 

Heb jij ook te snel afgebouwd ik heb helaas een overstap gehad op de diazepam twrug op de lorazepam en nu moet ik weer lorazepam afbouwen  vreselijk  had ik maar geen arts vertrouwd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Wilhelmina:

Meisjes Goeie morgen  Pluisje het komt goed met jou niet stopen meisje het is zwaar je gaat winnen Karin het gaat goed met jou nog niet helemaal de rest komt ook Bolletje gaat het goed en de nieuwe mensen jullie zijn welkom  zelf ben ik vandaag zo depressief mijn hooft zit zo vol  gaat wel weer over                 :heart:

Ik hoop het will deze afbouw is heel zwaar het is de tweede keer pfff 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Pluisje53:

Heb jij ook te snel afgebouwd ik heb helaas een overstap gehad op de diazepam twrug op de lorazepam en nu moet ik weer lorazepam afbouwen  vreselijk  had ik maar geen arts vertrouwd

Nee, ik heb de lorazepam maar een week of twee gebruikt en kon toen vrij snel stoppen. Maar als ik hier lees hoe lastig het is om af te bouwen na een langere periode gebruik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Roosje41:

Nee, ik heb de lorazepam maar een week of twee gebruikt en kon toen vrij snel stoppen. Maar als ik hier lees hoe lastig het is om af te bouwen na een langere periode gebruik. 

Gelukkig meis dat je er vanaf bent ja ik heb hem 3 jaar geslikt en mijn afbouw is niet goed gegaan door toe doen van artsen :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei karin123:

 

Is ook heel erg shit Pluisje dat je weer moet taperen. Ik hoop zo dat het hele slechte gevoel minder wordt met minderen0:rose:

Dankje wel meis ja heb me te veel laten mee leiden door de artsen ik heb dia gehad weer terug op xe lorazepam  ik was er bijna in juni toen voelde ik me nog redelijk had nooit moeten overzetten naar dia nu volop problemen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...