haddock Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 8 minuten geleden zei nancy: Waarom?? Het werkt, dus is het goed . Godsallemachtig! De calvinist of leninist pur sang! Het eerste wat werkt is t. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 Of eigenlijk net niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 Voor mij hebben degenen die langer alcohol de baas zijn een toegevoegde waarde voor het forum, niet alleen omdat ze ervaringsverhalen hebben maar vooral omdat ze tonen dat er life after de verslaving is. En dat dat leven zeer de moeite waard is en bij tijd en wijle zelfs grote tevredenheid schenkt. Juist de gesprekjes en de geintjes over de dagelijkse dingen ‘aarden’ de minder lang gestopten hier. Lieke7777 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 36 minuten geleden zei haddock: Godsallemachtig! De calvinist of leninist pur sang! Het eerste wat werkt is t. Ik begrijp geen moer van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 17 minuten geleden zei Reacher: Voor mij hebben degenen die langer alcohol de baas zijn een toegevoegde waarde voor het forum, niet alleen omdat ze ervaringsverhalen hebben maar vooral omdat ze tonen dat er life after de verslaving is. En dat dat leven zeer de moeite waard is en bij tijd en wijle zelfs grote tevredenheid schenkt. Juist de gesprekjes en de geintjes over de dagelijkse dingen ‘aarden’ de minder lang gestopten hier. Ja, zoiets postte ik dus ook. Maar ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 Ik kan me het forum gek genoeg niet voorstellen zonder Koh en Yvonne. Ze waren er al toen ik hier tien jaar geleden kwam. Maar ja, het forum is behoorlijk anders nu dan voorheen. Ook voor mij heeft het zijn aantrekkelijkheid verloren. Maar uit gewoonte lees ik hier nog. En enkelen volg ik graag en daarom lees ik dus nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 Great minds Dan worden wij toch ook langgestopten @nancy? plakken we er een jaartje of vijftig nuchter zijn aan vast. nancy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 12 minuten geleden zei nancy: Ik begrijp geen moer van je Zoho! De eerste hoeft niet de enige en zeker niet de beste oplossing te zijn. Wie weet is t wel wappie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 Proest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 Geinig, ik lees ook wel eens terug. Genieten van Witte en Fleurtje en Mupke. Beetje jaloers dat ik er in die tijd niet was. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 Hé. Misschien is "het niet meer zoals vroeger" omdat je zelf niet meer zoals vroeger bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 Er waren ook velen die wel wegdreven, zonder melding. Soothe, Bambam, Vlaams meisje, Mai, Water om er maar n paar te noemen die ik mis. Ach, zo gaan dingen. Wel vaak benieuwd hoe t ze nu gaat. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 Er werd veel meer besproken op de dagdraden. Wie is wie was er enkel om je even voor te stellen. Aan eigen draadjes werd niet gedaan. Dagdraden van 12 pagina's waren daardoor niet ongewoon. Nu is de dagdraad vrij oppervlakkig geworden en is de info van medeforummers verspreid terug te vinden, wat het lastiger maakt. Het is allemaal wat oppervlakkiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 En, wat er vroeger was, geiten, midden in de nacht. Pippi/Hannah was daar ook goed in, god hebbe haar ziel. ‘t Was meer n zootje, hou ik wel van. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 Nee? Voor mij wel. Soms. Dan mis ik Lars en weet ik zeker dat het hier vroeger beter was. Wat natuurlijk onzin is. Maar het is wel waar. Ach ja. Hoe zou haddock dat zeggen? deeeuwigindecontramine ? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 De vroegere natuurlijke staat van de mens is ongeboren. Lijkt me ook wel s lekker rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Hoe zou haddock dat zeggen? deeeuwigindecontramine ? @haddockis nog op het forum Hoe zou jij dat zeggen Haddock? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 Het is in elk geval gevaarlijk om te voelen dat je wegzakt in diep donkergrijs en het gewoon maar laat gebeuren. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 Haddock straalt wijsheid uit. dezichnietbevragendelatert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 Zojuist zei Quinn: Het is in elk geval gevaarlijk om te voelen dat je wegzakt in diep donkergrijs en het gewoon maar laat gebeuren. Of misschien juist wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 Ff roken, nu kan het nog. deverslaafde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 Ik mis Lars ook. En Vasje, Rupsje, Smart, Basta.. Maar nu heb ik hele dierbare andere forummers en nog een aantal die er altijd al waren. Maar ik vind dat afscheid nemen soms ook slopend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 (bewerkt) 1 minuut geleden zei haddock: Ff roken, nu kan het nog. jaloers @Reacher ja, dat. 8 oktober 2021 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 Behoorlijk veel forumleden zijn voor mij veel meer dan namen op een scherm. Engig is dat soms. nancy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 2 minuten geleden zei knakker: Kwestie van even doorzetten en je zit weer in een vergelijkbare staat. Tenzij natuurlijk doodleuk daar toch een God is en je tot in der eeuwigheid in een wit jurkje harp moet gaan spelen op een wolk. Dan neem ik de gitaar van Hendrix mee. Of, beter, t drumstel van Keith Moon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden