Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 oktober 2021

Claudius

Aanbevolen berichten

Voor mij hebben degenen die langer alcohol de baas zijn een toegevoegde waarde voor het forum, niet alleen omdat ze ervaringsverhalen hebben maar vooral omdat ze tonen dat er life after de verslaving is. En dat dat leven zeer de moeite waard is en bij tijd en wijle zelfs grote tevredenheid schenkt.
Juist de gesprekjes en de geintjes over de dagelijkse dingen ‘aarden’ de minder lang gestopten hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Reacher:

Voor mij hebben degenen die langer alcohol de baas zijn een toegevoegde waarde voor het forum, niet alleen omdat ze ervaringsverhalen hebben maar vooral omdat ze tonen dat er life after de verslaving is. En dat dat leven zeer de moeite waard is en bij tijd en wijle zelfs grote tevredenheid schenkt.
Juist de gesprekjes en de geintjes over de dagelijkse dingen ‘aarden’ de minder lang gestopten hier. 

Ja, zoiets postte ik dus ook. Maar ja...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me het forum gek genoeg niet voorstellen zonder Koh en Yvonne. Ze waren er al toen ik hier tien jaar geleden kwam. Maar ja, het forum is behoorlijk anders nu dan voorheen. Ook voor mij heeft het zijn aantrekkelijkheid verloren. Maar uit gewoonte lees ik hier nog. En enkelen volg ik graag en daarom lees ik dus nog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er werd veel meer besproken op de dagdraden. Wie is wie was er enkel om je even voor te stellen. Aan eigen draadjes werd niet gedaan. Dagdraden van 12 pagina's waren daardoor niet ongewoon. Nu is de dagdraad vrij oppervlakkig geworden en is de info van medeforummers verspreid terug te vinden, wat het lastiger maakt. Het is allemaal wat oppervlakkiger. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei knakker:

Kwestie van even doorzetten en je zit weer in een vergelijkbare staat. Tenzij natuurlijk doodleuk daar toch een God is en je tot in der eeuwigheid in een wit jurkje harp moet gaan spelen op een wolk.

Dan neem ik de gitaar van Hendrix mee. Of, beter, t drumstel van Keith Moon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...