lavendel Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 (bewerkt) Hallo, Sinds vrijdag is het wel mooi geweest. 10 jaar bier. Tijd voor een nieuw begin. Met hulp van VNN. Ookal is het nu even k_t... maar beter dan de laatste tijd met drinken. Het leid naar een universum waar je niet wilt zijn... waarom dan doorgaan? Heb zoveel dingen die ik nog wil doen...daar past alcohol niet in. 7 oktober 2021 bewerkt door lavendel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Welkom @lavendel. Het lijkt aanvankelijk alsof je iets wezenlijks mist maar in mijn geval is dat gevoel op den duur totaal verdwenen. In plaats daarvan ben ik blij dat ik niet meer hoef, zoiets. Kom inderdaad maar lekker lezen en schrijven hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 Welkom Lavendel. Zet 'm op, je hebt al een week niet gedronken dus je weet dat je het kan! Óp naar een mooi leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 welkom Lavendel, goed dat je je hier gemeld hebt. Hier lezen en schrijven kan je goed helpen je motivatie om geen alcohol meer te willen drinken op peil houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Welkom lavendel. Heb je de week volgemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Welkom lavendel, goed dat je begonnen bent aan een nieuwe fase in je leven, niet drinken. Blijf voor ogen houden wat je wilt doen zonder de alcohol . Moeilijke momenten zullen en zijn maar als je de weg naar veranderen van levensgewoonte kan inzetten brengt dit je meer dan al die bier glazen die normaal naar binnen werkt . Succes . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ricovermogen Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 Welkom Lavendel goed dat je bent gestopt met drinken alcohol minderen was een goeie keuze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden