fleurtje Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Ach lieve @Reacher, heb ik je verjaardag gemist . Nog late dikke verjaardagszoenen Ik heb eigenlijk geen idee van jouw leeftijd maar je bent vast nog een jonge bloem. Bedankt voor de lieve reacties. Heb niet alles geliked maar dat is uit luiheid geweest maar in mijn hoofd deed ik t wel. Het is al iets rustiger hier. S morgens is t altijd wat moeilijker lijkt het. Nu maar slapen gaan. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Gefeliciteerd @Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 52 minuten geleden zei jopie: thuis. heel. Gelukkig maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 7 uur geleden zei fleurtje: Ach lieve @Reacher, heb ik je verjaardag gemist . Nog late dikke verjaardagszoenen Ik heb eigenlijk geen idee van jouw leeftijd maar je bent vast nog een jonge bloem. Dankjewel! Ik had zowaar wat last van bescheidenheid en ik wilde andere feestjes niet verstoren maar gaandeweg de dag ging dat over Ikke ben schtokoudt. Zo oudtdt dat ik het nog op zijn oudhollandsch schrijf met een veer gedoopt in een potje inkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 7 uur geleden zei fleurtje: Bedankt voor de lieve reacties. Heb niet alles geliked maar dat is uit luiheid geweest maar in mijn hoofd deed ik t wel. Het is al iets rustiger hier. S morgens is t altijd wat moeilijker lijkt het. Nu maar slapen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Reacher van mij ook alsnog van harte gefeliciteerd! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 12 uur geleden zei Bor: Weet ik weet ik. Heb ik vorige week ook hell mee gehad die KPN. Je mag dokken maar hebt geen tievie. Zo werkt dat dus ff niet he. Ik heb me digitenne een hele tijd geleden al opgezegd. toen ze over gegaan zijn van het oude naar een nieuw systeem is het ontvangst helemaal ruk geworden. alleen maar ergernis en zoveel kijk ik nu ook weer geen televisie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 37 minuten geleden zei Zbb: Ik heb me digitenne een hele tijd geleden al opgezegd. toen ze over gegaan zijn van het oude naar een nieuw systeem is het ontvangst helemaal ruk geworden. alleen maar ergernis en zoveel kijk ik nu ook weer geen televisie. https://www.kijktvonline.nl/ voor nood☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 6 minuten geleden zei lady jane: https://www.kijktvonline.nl/ voor nood☺ Ow dankjewel lady Jane wel heb ik NLZIET en Netflix,dus kan wel tv kijken als ik wil. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden