Claudius Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Goedemorgen dagpact claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Goeiemorgen @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Vanuit een negatieve houding kun je geen goede dag ervaren. Verander je houding. Verander je dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Goedemorgen frummers, De zon schijnt al weer gul. Het is nog lekker koel buiten, dus allee ramen en deuren staan even tegen elkaar open... Binnen staat een bakje klaar. DAGPACT: claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Om 10 uur voor de 4e keer deze week naar de tandarts. Die ziet me wel graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Oeps, nog steeds vanwege die drukpijn Ikkanhet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Zojuist zei ikkanhet: Om 10 uur voor de 4e keer deze week naar de tandarts. Die ziet me wel graag. De centjes zeker? Goedemorgen ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Goeiemorgen @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Goodmorning @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 23 minuten geleden zei Yvonne: Oeps, nog steeds vanwege die drukpijn Ikkanhet? Ja weer een nieuwe drukplek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Jeetje wat ellendig, hoe kom je daar aan (buiten het feit om dat je er van af wilt komen natuurlijk... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 3 minuten geleden zei Cleo66: Goedemorgen frummers Jezus @ikkanhet , wat moet daar dan toch steeds gebeuren bij de tandarts? Beetje gemist geloof ik. Nog gelezen iets van je kaak en dat daar een drukplek zat Ja die drukplek is verholpen maar heb er nu een aan de andere kant. Zo lastig met eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Zojuist zei Yvonne: Jeetje wat ellendig, hoe kom je daar aan (buiten het feit om dat je er van af wilt komen natuurlijk... ) Als ik dat eens wist denk gewoon de wet van Murphy heb ik vaker last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Is dat een vorm van ontsteking?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 1 minuut geleden zei Yvonne: Is dat een vorm van ontsteking?? Nee gelukkig niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 1 minuut geleden zei Cleo66: Zo'n drukplek word veroorzaakt door een prothese ? Ja dat klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Ben indertijd 5 ziekenhuizen af moeten gaan om iemand te vinden die mijn tanden wou trekken. De eerste 4 deden het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Ohhhh, nu valt het kwartje pas bij mij... Pfff, wat moet dat ellendig zijn Ikkanhet. Sterkte straks maar weer en ik hoop dat je snel van deze ellende af bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 goeiemorgen frummers mijn tandarts weigerde ook, ik ben daar nog elke dag blij om. sinds ik niet meer drink zijn ook die problemen sterk verminderd. gauw beachen, nu het nog droog is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Dank je wel @Yvonnehoop het ook want afgelopen zondag het uit eten met mijn dochter moeten verplaatsen en willen nu morgen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 1 minuut geleden zei lady jane: goeiemorgen frummers mijn tandarts weigerde ook, ik ben daar nog elke dag blij om. sinds ik niet meer drink zijn ook die problemen sterk verminderd. gauw beachen, nu het nog droog is. Bij mij heeft dat niets met drinken te maken zit bij ons in de familie. Mijn zoon heeft ze ook al laten trekken en die drinkt geen alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Zojuist zei Cleo66: Waarom wilden ze dat niet doen toendertijd? 4x geweigerd . Wat is daarvan de reden zou ik denken mijn tanden stonden mooi recht en geen enkele rot ofzo moest alleen steeds gaatjes vullen en als ik dan terug was van de tandarts was het volgende gaatje er. En was panisch voor de tandarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Ha Nancy. De meiden zijn er niet. 8.30u het veld gereserveerd. Foutje v mij. Warhoofderigheid wordt erger. Nou ja, ben ik eens als eerste ipv laatste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Goedemorgen allemaal, Wat een ellende @ikkanhet Net geprobeerd kaartjes te reserveren voor de Efteling Lukt niet, tot mijn grote frustratie Lukt nooit bij mij dit soort dingen Wordt er woedend om en ook zwaar gefrustreerd Waarom lukt iedereen dit wel en loop ik altijd maar zo te klooien ?? Was het nog maar vroeger, Dan ging je gewoon naar het loket, en kocht je kaartjes heb vaak grote moeite met deze huidige tijd, waarin je alles maar zelf moet doen Zo, dat is eruit karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden