Lika Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Oudste en ik zijn even thuis. Dat doet ons goed! Met name haar. Ik geniet ook van het huis. De douche, de ruimte, groot!! Fijn hier even te zijn en het weer helemaal leuk te vinden. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Nou hé @Lika geniet ik ook altijd weer van als ik een poos in een caravan geleefd heb . Opeens is er weer thuis. Geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 9 uur geleden zei nancy: Te oud waarvoor?? Gelden er voor die verslavingskliniek leeftijdseisen?? Ergens had ik vroeger gelezen tot 65 op die afdeling. 9 uur geleden zei jopie: Ja. Bijvoorbeeld als er hersenbeschadiging is wel. Dat klopt ook, als er veel schade is. Maar waar hebben ze die testen dan gedaan? Ik vermoed dat ze door mijn intake 1 en 1 op aan tellen geweest zijn en tot 3 gekomen zijn. Ik heb verschillende medische problemen, waarvan een door nieuwe medicatie veel verbeterd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 2 minuten geleden zei Bor: Wat is bwvs? 'bij wijze van spreken' ? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden