Lieke7777 Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Goed je te lezen @Zbb de rust van het water varen doet je goed zo te lezen. Fijn dat de meeting goed was @spirit ja humor momenten zijn er bij ons ook in de groep . Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 15 uur geleden zei Kohtje: Ha, leuk.. bijnamen of schimpnamen. Van geboorte ben ik een Hounefretter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 (bewerkt) 23 uur geleden zei Kohtje: Dag Jannigje. Zit je al weer tussen de vogels? Gemengde gevoelens bij je nieuwe stek, hè? Buren duimpje naar beneden, tuin met bevolking/begroeiing duimpje omhoog. Ja daar komt het wel op neer. Ik hoop dat ze weer aan het werk is/gaat, dan heb ik een aantal uren respijt en kan ik de ramen en deur even openzetten. ik zal het er mee moeten doen en een manier moeten vinden om me er minder druk om te maken. 24 juni 2021 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden