geert45 Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 ik ben gerrit en ben alcohol verslaafd ik heb me op laten nemen in een kliniek dat ging op zich goed paar weken gestopt met drinken maar ben toch weer terug gevallen zijn er hier mensen die ook antabus slikken of wat anders mvg gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Welkom hier, wat anders kan veel zijn. Vertel wat meer over jezelf. Ik heb met antabuse en verslavingsklinieken ervaring. Ook met het terug gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geert45 Geplaatst 14 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 ik ben gerrit ik dronk eerst alleen in de weekenden dat is toen doorgeschoven naar doordeweeks mijn vader is vorig jaar in januari overleden toen ben ik helemaal los gegaan met de drank ik heb mijn vrouw en zoon hier enorm pijn gedaan dus heb ik vrijwillige opname aangevraagd maar nu ben ik weer terug bij af vandaar dat ik nu op deze forum zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Welkom ik gebruik idd antabuse wat zal je graag hierover willen weten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geert45 Geplaatst 14 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 goeiemiddag lieke ik had dat ook gebruikt maar ben ermee gestopt maar ik wil het weer opstarten wat is jouw ervaring met antabuse mvg gerit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Ik gebruik nu antabuse sinds januari 2020. Ik gebruik ( te ) het 2 keer per week bruistabletten. De eerste periode nam ik het onder toezicht in van Brijder dit was ivm corona maatregelen videobellen. Het heeft mij geholpen en gesteund om dit onder begeleiding te doen want ik heb in begin wel aantal momenten door privé omstandigheden neiging gehad om maar niet te nemen zodat ik kon drinken als het nodig was . Ik ben door die momenten heen gepraat en nu neem ik het al een poosje zelfstandig. Ik merk dat ik niet meer afhankelijk ben van dit gebruik ( inname) ik vergeet het vaak en zit nu ter preventie op gemiddeld 1 kr per week inname maar dat komt niet op een dag aan. Toevallig vandaag weer genomen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geert45 Geplaatst 14 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 ja dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geert45 Geplaatst 14 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 weet iemand hier hoe dat met een maatje zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geert45 Geplaatst 14 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 ik dacht dat ik hier goed zat maar blijkbaaar niet ik ga weer pleitte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 echt wel maar geduld is een schone zaak geert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geert45 Geplaatst 14 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Vind het prima zo Dan maar niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Lol moet er dan binnen 5 uur iemand voor je klaar staan? Tis hier geen taxibedrijf hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 21 uur geleden zei geert45: weet iemand hier hoe dat met een maatje zit Maatjes maken gaat hier misschien niet zo makkelijk, maar er zijn veel mensen die zeer open staan. Ook voor een privé babbel. Dat begint ergens met een Pb te versturen. Maar veel hebben ook een job, een gezin en nog veel andere verantwoordelijkheden. En maar goed ook Loetje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Oja in Belgie is er ook de hulplijn teleonthaal Tel : 106 , in Nederland bestaat er vast ook zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Op 14-6-2021 om 12:26 zei geert45: ik ben gerrit ik dronk eerst alleen in de weekenden dat is toen doorgeschoven naar doordeweeks mijn vader is vorig jaar in januari overleden toen ben ik helemaal los gegaan met de drank ik heb mijn vrouw en zoon hier enorm pijn gedaan dus heb ik vrijwillige opname aangevraagd maar nu ben ik weer terug bij af vandaar dat ik nu op deze forum zit Even terug naar het hoofdonderwerp. Ik vind het moedig dat je dit forum nu benadert. Geef het even de tijd om er aan te wennen hoe het hier gaat, zou ik zeggen. Waar ik wel benieuwd naar ben is in hoeverre je het nu anders gaat doen dan hiervoor. Heb je al besluiten genomen op dit gebied, of ben je nog op zoek naar hulp en advies over de beste aanpak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden