Sanity Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 4 uur geleden zei Bob: Wat je over je huisarts schreef doet me steeds hier aan denken: Misschien zijn het wel de verstandigste woorden die je huisarts kon gebruiken. In wezen is er natuurlijk met de boodschap niks mis😂
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 10 uur geleden zei Mormel: Vind je het niet lastig om dit van je dochter te horen? Ja, maar het is natuurlijk niet mijn baarmoeder 😁 Het is wel het allerfundamenteelste respect om mn dochter zelf te laten beslissen of ze kinderen wil. Mormel reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s @Bob eigenlijk zou je film verplicht moeten worden in de psychiatrie. Sanity reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei renaldo61: @Bob eigenlijk zou je film verplicht moeten worden in de psychiatrie. @renaldo61 STOP IT anders sluit ik je op in een kliniek en gooi de sleutel weg. Echt schandalig zo'n uitspraak en dat van je vroegere huisarts natuurlijk ook!
renaldo61 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ja dat waren wel niet letterlijk haar woorden. Wel dat ik mij onmiddellijk volledig moest laten opnemen. En ik kwam pas uit een zeer lange opname.
renaldo61 Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden Bij de huisarts geweest en daar herhaald wat destijds het advies van mijn vorige huisarts was. En hij bevestigde dat dat het eerste advies is wat ze geven. Dus zo raar is dat advies niet.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Volgens mij heb ik nog geen geschikte therapie voor mij gevonden. Ik ben vandaag gestopt bij de psychologe omdat het mij niet hielp. Ze zei ook iets wat al verschillende mensen tegen mij gezegd hebben. Namelijk dat ik al veel hulp heb, maar het voelt helaas voor mij zo niet aan. Wat wel positief is, is dat ik gestopt ben met alchohol te gebruiken, maar dat is dan ook het enigste positieve dat ik zo direct zie.
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 9 minuten geleden zei renaldo61: Wat wel positief is, is dat ik gestopt ben met alchohol te gebruiken, Ja precies dat. Hou daar nou maar aan vast. Je bent toch onwijs goed bezig man. Mag jezelf best wel voor belonen hoor!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden