Biekske Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 (bewerkt) Hoi lieve mensen allemaal terug hervallen en terug herpakt maar wat is het moeilijk. Geen drank geen jointje ...Vooral nu na het werk.. even ontspannen.. slaap zo slecht al dagen maar dat zal aan mij liggen . Ik wil doorgaan en zal doorgaan al lijkt het of de wil vaak verliest van mijn innerlijke persoonlijk. Het lijkt wel of ik een stap vooruit ga en dan weer drie terug . Nu op naar dag twee helemaal clean op afentoe een sigaretje na. In wil niet meer zo teleurgesteld zijn in mezelf maar trots ... hoop dat moment toch nog eens mee te maken 3 mei 2021 bewerkt door Biekske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Hé wat vervelend biekske goed dat je hier op het forum bent. dat trotse gevoel komt echt wel weer terug hoor. je heb al een mooie stap gezet,door in te zien dat het zo niet verder gaat. sucses! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 (bewerkt) Welkom Biekske. Goed dat je er weer mee aan de slag gaat. Misschien kun je wat boeken zoeken om meer achtergrondkennis op te doen en je niet te hoeven vervelen? We hebben hier ook een boekendraadje voor als je titels zoekt. Het staat bij Tips en Adviezen. 3 mei 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Welkom Biekske. Als ik het goed begrijp ben je al eens langer zonder drank geweest. Dus je weet dat je het kan en wat de voordelen zijn. Zet um op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Hallo Biekske, leuke naam! Welkom hier. Het verlangen weer trots op jezelf te zijn daarin huist een kracht die misschien wel groter is dan je wilskracht. Als het forum je kan helpen, graag, dus kom maar lekker veel hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 19 uur geleden zei Biekske: Nu op naar dag twee helemaal clean Dat is zeker iets om trots op te zijn! Welkom, kom maar vaak langs, delen en herkenning helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden