Nun Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 (bewerkt) Mei zit er bijna op. Ben zelf een lang weekend en 1 week op vakantie geweest. Zag er tegenop. Maar zonder alcohol is het mij zeer goed bevallen. Eigenlijk net als anders, alleen zonder de negatieve punten van drank. Voel me beter, zit beter in mij fel. Wat mij op dit moment helpt is terugdenken aan de negatieve momenten van alcohol. Het gene wat ik echt niet meer wil. niet vechten tegen alcohol, maar accepteren dat alcohol gewonnen heeft en het altijd blijft winnen. Zo niet het gevecht aangaan. In juni ga ik mij focussen op een paar andere dingen. Die moeten gebeuren/veranderen. 3 Juni meldt ik me op de Juni draad. Dan begint mijn sobere Juni maand. 31 mei 2021 bewerkt door Nun Correctie Lonster en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Mooi zeg, die bespiegelingen. Wat Jim zegt. Het is inspirerend om te lezen wat enkele maanden droog met je doet en hoe dat gevoel per maand (of per dag) kan verschillen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Ja vrije tijd teveel en dan zonder alcohol door te brengen . De nuchtere ochtenden die ik afgelopen zomer had zonder alcohol waren mij meer waard dan brak op te staan en mijzelf maar weer te vullen met alcohol want dat voelde toch wat beter . Of de druk van we moeten NU boodschappen gaan doen want er is niets meer . Ook al had ik mijn kinderen nog niet mee mijn eerste nuchtere vakantie ging best goed . Johan55, Tatum en Artemis reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Zo op deze laatste dag van Mei heb ik net mijn dosis antabuse weer genomen . Johan55 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Ik zie jullie weer in Juni ! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Eerste zwemmetjes vh jaar gaan toch ook weer gepaard met zin in rosé...ook dat wordt oefenen in juni! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Ik wil deze maand graag eindigen met mijn favoriete mantra: "Ik ben blij dat ik niet meer hoef te drinken". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 En ik was/ben het spuugzat met alles vandaag. Gedachte 6-pack halve liters. Effe niks.... wat een klote gevoel. Zo eten koken....morgen weer een dag. Johan55 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 fijn jullie allemaal hier te lezen. De laatste mei dag. Door naar juni. Ik krijg eindelijk weer energie, was 5 maanden zo moe. en door Johan55 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden