Spring naar bijdragen

Donderdag 25 maart 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

Maar als je de deur weer open doet dan zie het resultaat wel weer haha. Het is maar net hoe je het bekijkt :D

Meest grappige gisteren was(en natuurlijk niet voor haar/mijn collega) Dat ze zich ziek had gemeld en er een andere hele leuke collega was die kwam werken voor haar. Voor niks tegen afgelopen nacht opgezien. Echt heel veel gelachen tot op het melige af. Nog 1 te gaan en dan weer paar dagen vrij. Heb een nieuwe koelkast toevallig besteld. Zo een grote Amerikaanse waar ook ijsblokjes etc uitkomen. Dacht verwen mijzelf eens, het mag. Komt vrijdag, helemaal kant en klaar schoon, nu nog zo zien te houden idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag ga ik verder met het zo langzamerhand vervelende achterbankje van onze Dyane.  M'n handen een paar dagen wat rust
gegeven en nu de laatste loodjes.  Het frame van de rugleuning van een Dyane blijkt een tikkie breder te zijn dan van een 'gewone' eend
en de hoezen worden alleen geleverd voor de eend. Dus het wordt weer worstelen met een spantang, krammen, haakjes en rubber bandjes
om het geheel een beetje acceptabel op te spannen. Toch, voor zover het er nu uitziet, wordt het best mooi.

Het zál me lukken!!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja, @Quinn, jij vroeg me laatst waarom onze Dyane in de verkoop gaat.
We hebben ook nog een Acadiane, de besteluitvoering, zeg maar. Die is ouder (dit jaar voor het eerst wegenbelastingvrij) en
mooier en beter. Daar ben ik mee begonnen  -en wil ik op de lange duur afmaken-  er een soort van ieniemieniecampertje van
te maken. De Dyane heeft de afgelopen twee jaar maar iets van 100 km gereden (naar de APK en terug). Zonde, dus op
zoek naar een nieuwe eigenaar.
Vandaar dus....  maar toch wel met pijn in het hart, hoor. Ze rijdt goed en lekker, we zijn er destijds mee naar Polen geweest en
naar Portugal.  En tal van ritten. Wat ik wel erg zal gaan missen is het open dakje... maar ja.
Net als bij mensen geldt ook bij (oude) auto's:  stilstand is achteruitgang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Cleo66:

Goedemorgen,  dadelijk vaccinatie,  brrr wat ben ik toch een schijtlijster. Niet bang voor de prik , maar wel angstig voor de locatie , het parkeren,  daar naar binnen,  waar moet ik melden...... pfff zweet breekt me uit , en dan ook  nog met onze nieuwe auto . Vandaag ga ik weer heel wat beren trotseren 

Wish me luck 

Ha, ha @Cleo66
Wat vreselijk herkenbaar
had ik zelf kunnen schrijven dit :D

Maar ik lees, dat het gelukkig goed is afgelopen, dat dat je nu met een voldaan gevoel lekker gaat lunchen
dat is dan wel weer een voordeel, als alles goed is afgelopen is het voldane en triomfantelijke gevoel de beloning :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ikkanhet:

Confession time ben de mist in.

Kun je nu stoppen en even gaan slapen? De overige drank weggooien? Iemand bellen? 
Vind het heel vervelend voor je! Wees niet te hard voor jezelf. Kunnen wij hier iets voor je beteken? :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei VIII:

Kun je nu stoppen en even gaan slapen? De overige drank weggooien? Iemand bellen? 
Vind het heel vervelend voor je! Wees niet te hard voor jezelf. Kunnen wij hier iets voor je beteken? :heart:

Lief bedoeld maar ken mezelf goed genoeg, vandaag is gewoon naar de klotuh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bor:

Nou ja ik zal ook eerlijk zeggen dan.. Het is dat ik de kans nu niet heb maar anders denk ik niet dat ik me nog op de dagpacht hoefde te zetten. @ikkanhet

Ik voel me er heel tegenstrijdig onder. Aan de ene kant is het misschien saved by the bell maar ik... Ja... Nou ja

Dat is wel héél eerlijk van je. Hier stopt nu net de biersexpress

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...