ikkanhet Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 En ik alweer wakker. Maar ff een bakkie en het nieuws kijken en maar wat huishoudelijke taken....moet wat. Chaos in mijn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Vervelend voor je. Helpt bezig zijn je gedachten tot rust brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 16 minuten geleden zei Jannigje: Vervelend voor je. Helpt bezig zijn je gedachten tot rust brengen? Ja best wel anders schieten mijn gedachten alle kanten op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Dan lukt slapen inderdaad niet. Lastig hoor. Gaan ze met je aan de haal? Of kun je het een beetje beperkt houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Ik zie dat het al laat is, ik ga proberen te slapen. Ik hoop dat het jou straks ook weer lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 1 minuut geleden zei Jannigje: Dan lukt slapen inderdaad niet. Lastig hoor. Gaan ze met je aan de haal? Of kun je het een beetje beperkt houden? Nou vaak zijn het maar een paar gedachten maar nu vliegt echt alles over en door elkaar heen. Dan begint mijn hart mee te doen...keboem, keboem. Kan dan beter wat afleiding zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 (bewerkt) En wil dan 1001 dingen doen. Doseren ho maar. Dat lukt alleen als ik drink. Nu ren ik me voorbij. 19 maart 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 9 uur geleden zei Smaragd: @Quinntrek je het nog een beetje? Soort van. Goede tijd om stomme dingen te doen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden