Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik kon het niet meer inhouden. Goed. Welk dier poept één keer per week? Met gevaar voor het leven?
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Een mens met zware chronische verstopping? Quinn reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Oeps, even denken dan... In welke gemeente in nederland zijn de huizen het goedkoopst
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik ook 😁 Gevaar voor eigen leven: is dat omdat de poep zeer gewild is?
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Ja vast, daar kun je goedkope huizen mee bouwen 2 uur geleden bewerkt door Mariposa Yvonne reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 15 minuten geleden zei Quinn: Het was de luiaard trouwens Echt? Omdat ie er zoveel energie in moet steken? Wat is het gevaar?
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden De gemeente van Yvonneke.. Ik heb het idee dat ik er een potje van maak. Tijd voor een vitaminepil.
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Fout lieve Reacher, maar het is wel redelijk dichtbij de gemeente waar ik woon... En neen, ook geen Stadskanaal, maar niet al te ver daarvandaan...
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Reacher: Echt? Omdat ie er zoveel energie in moet steken? Wat is het gevaar? Omdat ie dan de boom uit moet, levensgevaarlijk blijkbaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden