Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Daar hang je @Reacher 3 uur geleden bewerkt door Quinn
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ze heeft een duidelijke voorkeur voor jou Q. The story of my life. 😭 @Yvonne: gemeente Haren? Mariposa reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Reacher: Gemeente Flevoland? 1 uur geleden zei Mariposa: Schubbekutveen 1 uur geleden zei Reacher: @Yvonne: gemeente Haren? Neen, neen, neen... En ja @Quinn is: In de Pekela's zijn de huizen het 'goedkoopst' van heel Nederland...
Mariposa Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Dus @Quinn kom maar door met je vraag...
Mariposa Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden 2 uur geleden zei Reacher: En nu hoe je erwtjes eet 😃 Oke dan... ook al is deze veel minder sexy: Ik nam het erwtje tussen mijn vingers en liet het langzaam over mijn lippen glijden voordat ik het proefde. Het kleine groene bolletje brak zacht tussen mijn tanden. Toch vind ik @Artax de kampioen met het sexy omschrijven
Quinn Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden @Mariposa zou bijna erwtjes willen nu. Wie zei tegen wie in welke film "Just because you are a character, does not mean that you have character."
Mariposa Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden Mijn lievelingsfilm Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden Jij mag blijven Honey Bunny Mariposa reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden Jep, stamp of approval. Hele ceremonie. Want daar ga ik over, sure. Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden Goed mijn best gedaan dus... kan ik nu weer normaal doen.
Quinn Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden 2 minuten geleden zei Mariposa: Goed mijn best gedaan dus... kan ik nu weer normaal doen. En een nieuwe vraag stellen.
Mariposa Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden Oke... Wat heeft John Travolta in zijn achtertuin?
Quinn Geplaatst zojuist Rapport Geplaatst zojuist Ja joh, ik sla even over, anders wordt het zo'n pingpong spel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden