Spring naar bijdragen

Donderdag 18 februari


ikkanhet

Aanbevolen berichten

De Finnen vinden ons Nederlanders dan juist weer heel vriendelijk. De scandinaviërs glimlachen niet naar vreemden. 

Dus tsja, perspectieven zat. En het ligt vaak aan jezelf. Wandel je op straat of in het park en vang je de blik van iemand, dan is het leuk om even te glimlachen. Vooral bij oude vrouwtjes doe ik dat. ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lonster:

De Finnen vinden ons Nederlanders dan juist weer heel vriendelijk. De scandinaviërs glimlachen niet naar vreemden. 

 

LOL ja de Finnen maken daar zelf veel grappen over. Hoe weet je dat een Fin extravert is? Dan kijkt hij naar je schoenen. (De gemiddelde Fin kijkt namelijk liever naar zn eigen schoenen :D ).

Ik vind Finland trouwens helemaal geweldig. Ik moest ooit een sofinummer halen bij een Fins belastingkantoor. Hoe je daar geholpen wordt, echt business class alsof je een zeer vereerde gast bent, en alles in perfekt Engels, een fantastisch land. Ik had er allang gewoond als ik meer van kou had gehouden...

De eerste indruk van de Finnen is idd meestal een beetje kil maar als je ze leert kennen zijn ze meestal top. Je hebt er echt wat aan, geen vrijblijvend gelul. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...