Lieke7777 Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Die elfsteden tocht ach al die er ooit nog komen .. @Renaldo61 de boel moet goed bevroren zijn ivm de grote capaciteit mensen die er dan overheen schaatsen .. Herken het ook wel @Lika tevreden geïrriteerd wisselt elkaar af en ook zonder reden .. kan mij ook opeens zo klein kwetsbaar voelen .. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Zomervakantie iig heb ik de goedkeuring gekregen voor de 1 ste 3 weken .. als gezin weer op pad weten al wel wat we willen maar durf eigenlijk ook geen opties te gaan nemen ( we willen naar Frankrijk zoals gewoonlijk ) maar wil ook niet op vol stuiten als ik wil gaan boeken ) willen dit jaar iig starten bij de oceaan waar ik vorig jaar met mijn man samen geweest ben denk dat de jongens de oceaan ook erg leuk zullen vinden net als het beklimmen van dune de pilat ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Géén sneeuw, wat een teleurstelling, ook voor de kleintjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2021 (bewerkt) Gisteren door 30 cm sneeuw gebaggerd op sneeuwschoenen 5 uur lang, kan ff geen sneeuw meer zien Je moet er wel voor naar 1000m hoogte. Hier ligt niks althans gisteren, ik meen wel door het raam wat witte daken te zien vanochtend maar meer dan anderhalve vlok zal t niet zijn. Ik zal t zo eens nader bekijken met de viervoeter. Die is helemaal door t dolle in de sneeuw, hoewel gisteravond wel verdraaid kalm om niet te zeggen afgepeigerd... 17 januari 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden