Sebastiaan Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Wat grappig, met zn drieën dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Ik ben het Jérusalem-dansje al aan het oefenen en denk erover om crocs te kopen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 De training doen lijkt me ook al nuttig. Maar afwachten of ze je snel kunnen plaatsen naar een passende werkplek. Best kans dat dit even kan duren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 @Lonster waarom crocs ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Lieke het was een flauwe cliché-opmerking; alle medewerkers in de zorg lopen op crocs. Een vriendin van me werkt in de zorg en loopt op stoere laarzen of hoge hakken. Meestal in zwart gekleed. Tijdens het werk alleen crocs. Roze. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Oww haha @Lonster snap hem ik loop niet op crocs ' ik loop op sanita klompen veel fijner enveiliger voor mijn voeten .. ik heb knal licht blauwe .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Zijn er Noordelingen onder jullie? Ik heb gisteren het intakegesprek gehad en mag door naar de training. Die is aanstaande week of de week erna omdat er afzeggingen waren. Succes met je intake, Lonster! Ik kreeg trouwens te horen dat het gaat om betaalde banen met een 0-urencontract. Ik had gerekend op vrijwilligerswerk lady jane en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Wanneer heb jij je training, Lieke? Heb je misschien ook het mailadres van deze club? Just in case.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 @Sebastiaan ik heb geen training hoor ' ben al een oude rot in het vak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Ah! Had ik even niet door Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Op 8-12-2020 om 20:48 zei nancy: Dit dus....zó belangrijk, niet alleen navelstaren, daar wordt een mens echt niet gelukkiger van. Dat geldt voor mij dan, he.. Geldt voor mij ook! Hersens moeten gebruiken én afleiding, goede combi voor mij. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden