Maja Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Om in de Disney mood te komen. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 3 uur geleden zei Maja: Neeeeeee! Disneyland!! @Jannigje: op zoek naar je tweelingmaatje! Ik wil sowieso op de foto met Piglet, mijn favoriet:) Ik ben al geweest Citaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Haha, wil je mij jaloers maken @Jannigje? Wat een knusse omhelzing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Twee to do’s in Disneyland: THE mad teaparty en de avonturen van winnie the pooh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 (bewerkt) We beginnen vandaag met taart. Ik ben jarig. Weer een jaartje erbij. Kies maar welke je lekker vind. En daarna lekker zwieren en zwaaien in Disney land Hong Kong. 23 december 2020 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Oww lekker ' van harte gefelicteerd met je verjaardag .. kan niet kiezen hoor . Ik wil in de engste ride vandaag .... wie durft er mee ? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Hieperdepiep @Tatum!! Ik weet het wel: graag een stuk van de taart met rood fruit. Mmmmm! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 14 uur geleden zei Maja: Haha, wil je mij jaloers maken @Jannigje? Wat een knusse omhelzing! Nee hoor dat was niet de bedoeling. Ik wilde even laten zien dat Piglet al in de buurt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Gefeliciteerd @Tatum, bedankt voor de taart! Lekker. Ikkan ook niet kiezen dus ik Eem een (klein) stukje van allebei. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 6 uur geleden zei Lieke7777: Ik wil in de engste ride vandaag .... wie durft er mee ? Ikke niet! Mij niet gezien in een achtbaan oid. Een skydive? Jawel. Achtbaan, bungyjumpen? Nooit van mijn leven. Veel plezier @Lieke7777 en @takeiteasy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 (bewerkt) Ik heb vanmiddag nog een feestelijke foto gemaakt van het Disneyland kasteel en zijn bewoners. Wat heerlijk om hier jarig te zijn. Dank jullie wel. 23 december 2020 bewerkt door Tatum Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Morgen plakken we hier nog een dagje erbij aanhoor .. dan reizen we op kerstavond verder om met kerst op een rustige vredige bestemming te zijn .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Zojuist zei Lieke7777: Morgen plakken we hier nog een dagje erbij aanhoor .. dan reizen we op kerstavond verder om met kerst op een rustige vredige bestemming te zijn .. Joehoe! I love it here!! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Ben nog even aan het zoeken naar een nieuwe bestemming .. heb een paar opties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Denk dat ik eruit ben surprise Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 (bewerkt) Ik ben benieuwd. Geef eens een hint? 23 december 2020 bewerkt door Tatum Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 De parade was leuk . Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 4 minuten geleden zei Tatum: Ik ben benieuwd. Geef eens een hint? Uhh ff denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 @Tatum slapen in een lodge Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 @takeiteasy ga je morgen mee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 2 minuten geleden zei Lieke7777: @Tatum slapen in een lodge Goed......ik wacht wel af. Slapen in een lodge klinkt wel goed voor kerst. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 @Tatum bergen Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Ik ga mijn bed in. Morgen nog een hele dag zwieren en zwaaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 (bewerkt) Je bent nog een kwartier jarig @Tatum! Vieren we dat nog met een kopje kamille thee als afzakkertje? 23 december 2020 bewerkt door Maja Kopje thee vergeten Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 57 minuten geleden zei Lieke7777: @takeiteasy ga je morgen mee ? Ik word al misselijk en wee in mijn buik als ik naar de foto kijk. Ik moedig jullie samen met @Jannigjeaan, met beide benen en voeten op de grond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden