rapilos Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Ook zulk lekker weer op Schier Jane ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 ja Raps, prachtige luchtebn gisteren heel het eiland rondgefietst met 2 wandelingetjes onderweg t wordt nog wad met me☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Heerlijk Jane, vriendinnen alweer vertrokken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Die komen morgen Raps ik zie er naar uit en tegenop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Oh, oke, Nou joh, dat wordt vast en zeker harstikke leuk lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 (bewerkt) Nou zit broodje nuchter aan de thee met een room boter stukje staaf. Op mijn werk . Nou moet ik ook niet mee aankomen meer bij mijn man op de ochtend gaan drinken .. hebben we ook gedaan zijn niet heilig geweest maar geloof me mijn man flikkerd alle alcohol die ik koop geheit weg .. is verboden goed in huis ... je wordt er geen haar beter van.. ook al denkt mijn verslaafde brein het regel matig nog wel ... 23 november 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 1 uur geleden zei bumperjim: Liefde is: ik laat mn vrouw zichzelf lekker naar de kloten zuipen. Mag je blij mee zijn. Die van mij zou ingrijpen. Daar ben ik het niet mee eens heeft meer redenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pascalle Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 1 uur geleden zei Yvonne: Ik weet niet of het overal zo heerlijk zonnig is, maar hier dus wel. Ik ga mijn jas aantrekken en lekker een eind met de hond lopen luitjes. Hou de moed er in, maak er een mooie dag van... Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Dat ga ik zo ook maar eens doen....hier ook lekker in de zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Ik herken het wel @ikkanhet zo beroerd opstaan dat je meteen gaat drinken. Heb net als jij veel lichamelijke klachten ,darmen,hormonen.Dus kan niet zo veel. Wat mij helpt is denken ik wil zo goed mogelijk voor mijn lichaam zorgen.Heb nog wel een tijd gehad dat ik in een rotochtend sigaretten ging kopen.Nu red ik het met een damper. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 1 minuut geleden zei Bor: Zoals? Dat hij er niet tegen kan als ik verdrietig ben en me niet goed voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 1 minuut geleden zei Manou: Ik herken het wel @ikkanhet zo beroerd opstaan dat je meteen gaat drinken. Heb net als jij veel lichamelijke klachten ,darmen,hormonen.Dus kan niet zo veel. Wat mij helpt is denken ik wil zo goed mogelijk voor mijn lichaam zorgen.Heb nog wel een tijd gehad dat ik in een rotochtend sigaretten ging kopen.Nu red ik het met een damper. Sterkte Dank je Manou ik kan ook niet veel door lichamelijke ongemakken. Anderen kunnen eruit om je gedachten te verzetten maar ik ben grotendeels aan huis gebonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 1 minuut geleden zei Bor: Dat is lief van hem @ikkanhet Maar waarom oplossen met je drank geven? Drank is doorgaans ook niet lief..toch? Ik probeer het te begrijpen hoor. Het is geen verwijt of oordeel of zo hoor..ik snap het alleen niet zo goed. Mijn man is zo gek op mij dat hij me echt niet ongelukkig kan zien ook al is hij het er niet mee eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 1 minuut geleden zei Bor: En nu dan? Nu heb je gedronken en ben je nu gelukkig? Zijn jullie nu allebeide gelukkig hiermee? Heeft hij ook gedronken met je vanmorgen dan? Nee mijn man heeft natuurlijk niets gedronken, Die heeft geen probleem met alcohol. Hij is ook niet happy nu en heeft me net verteld dat hij niets gaat halen ook al kom ik tekort vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 (bewerkt) nee Bor heb hem juist jullie commentaren voorgelezen. had ik misschien beter niet kunnen doen. 23 november 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 1 minuut geleden zei Bor: Oh. Hallo man van @ikkanhet Als je haar wilt helpen help je haar door haar juist niet te helpen. Mocht je het niet snappen dan is daar Al- Anon voor je. http://www.al-anon.nl/al-anon-familiegroepen/wat-is-al-anon/ Groet, Bor (vrouw, 48 jaar, alcoholiste) Je bent lief Bor ik heb hem zelf gevraagd niets meer te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Zojuist zei Bor: Ga je me nu slaan @ikkanhet? Nee hoor ik weet et komt uit een goed hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 en wil er lekker aan zijn woensdag naar vriendin en donderdag komt mijn dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 van Bor kan ik het hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Zojuist zei Pinkman: Ik heb de job trouwens. Was een goede klik van beide kanten en stukje ervaring alcohol kunnen we ook wat mee daar. gefeliciteerd wat leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 1 minuut geleden zei Bor: Ja. Cut the crap of niet? Haha Crap kennen we allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Maar hij hakt er goed in hier dus ga ff plat laters medestrijders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Slaap lekker ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 1 minuut geleden zei Pinkman: Take care thnxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Kreeg commentaar in de slijter ze zijn niks beter als (hard)drugs dealers. klootzakken zijn het of in dit geval een trut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 3 minuten geleden zei Cleo66: Wat kreeg je voor commentaar?? Ik wou geen papier om me fles omdat ik vind dat we het milieu teveel vervuilen met ze allen en ze zei je schaamt je niet meer,ik zei dat ze met dat papiertje ook wel weten wat er in zit bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden