Spring naar bijdragen

4 oktober 2020


Doorgaan

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal

Ik hoop dat het goed gaat met jullie? 

Ik heb de uitslag van de corona binnen. Deze is negatief. Dus geen corona.  Gelukkig maar. Ben nog wel grieperig. Dat gaat er niet gelijk mee weg. 

Verder maar opnieuw een lig en hangdag. Veel sterkte iedereen met de afbouw. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Doorgaan:

Goedemiddag allemaal

Ik hoop dat het goed gaat met jullie? 

Ik heb de uitslag van de corona binnen. Deze is negatief. Dus geen corona.  Gelukkig maar. Ben nog wel grieperig. Dat gaat er niet gelijk mee weg. 

Verder maar opnieuw een lig en hangdag. Veel sterkte iedereen met de afbouw. 

Gelukkig  Meisje weer een zorg minder  fijne dag   liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Doorgaan fijn dat de uitslag negatief was, er bestaat ook nog de gewone griep, moeilijk te onderscheiden nu.

Met mij gaat het heel goed, alleen die ene dag begin van de week niet, verder voelt het weer als vanouds, slaap goed, voel me goed. Zo blij dat ik ervan af ben. Weer mijn normale leven op kan pakken. Die tijd komt voor jullie ook.

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Doorgaan wat fijn dat je geen carona hebt. 

 

@Rixie1 fijn dat het nu beter goed gaat. Nou die tijd die gaat komen, voelt voor mij nog heel ver weg. 

Vandaag weer erg uitgeput en erg overprikkeld. En dat met 4 kids is dat niet zo handig. Ik ben nu 2 dagen weer f terug op 3mg gegaan. Mijn weegschaal is binnen, morgen een vijl kopen en dan morgen weer een nieuwe poging met afbouw. Het is niet gestabaliseerd dus ja toch maar verder gaan. 

Fijne avond iedereen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rixie1:

@Doorgaan fijn dat de uitslag negatief was, er bestaat ook nog de gewone griep, moeilijk te onderscheiden nu.

Met mij gaat het heel goed, alleen die ene dag begin van de week niet, verder voelt het weer als vanouds, slaap goed, voel me goed. Zo blij dat ik ervan af ben. Weer mijn normale leven op kan pakken. Die tijd komt voor jullie ook.

Wat superfijn dat je zo goed slaapt. Dat doe je toch met die cbd olie? Ik hoop ook nog bij mij goede vooruitgang hierin te boeken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Alina:

@Doorgaan wat fijn dat je geen carona hebt. 

 

@Rixie1 fijn dat het nu beter goed gaat. Nou die tijd die gaat komen, voelt voor mij nog heel ver weg. 

Vandaag weer erg uitgeput en erg overprikkeld. En dat met 4 kids is dat niet zo handig. Ik ben nu 2 dagen weer f terug op 3mg gegaan. Mijn weegschaal is binnen, morgen een vijl kopen en dan morgen weer een nieuwe poging met afbouw. Het is niet gestabaliseerd dus ja toch maar verder gaan. 

Fijne avond iedereen 

Doe het rustig aan. Met vijlen gaat het nauwkeuriger. Dat is echt prettig. Die vermoeidheid blijft een ding. Nog steeds minder doen. Meer rusten en niet schuldig voelen. En Let op je afspraken en laat je man zoveel als mogelijk het woord doen. 

En inderdaad fijn dat het geen corona is. Alleen de griep dat voelt nu ook niet echt lekker. 

Groetjes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Doorgaan:

Wat superfijn dat je zo goed slaapt. Dat doe je toch met die cbd olie? Ik hoop ook nog bij mij goede vooruitgang hierin te boeken. 

@Doorgaanik neem elke avond 2 druppels cbg, ik slaap erg goed, cbd is niet om te slapen. Hoort er wel bij maar andere samenstelling. Goed advies gevraagd. Duurt ongeveer 2 weken voordat het helpt en is niet verslavend.

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Doorgaannee dat maakt het griep zijn niet minder nee. 

Ik doe al heel weinig hoor. Het lijkt alleen niet te zakken de vermoeiheid.  Ik zei laatst al het komt in golven maar nu blijft het heel de dag hangen. Ik heb vandaag al een potje lopen janken hoor, puur uit ellende van machteloosheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Doorgaan:

Goedemiddag allemaal

Ik hoop dat het goed gaat met jullie? 

Ik heb de uitslag van de corona binnen. Deze is negatief. Dus geen corona.  Gelukkig maar. Ben nog wel grieperig. Dat gaat er niet gelijk mee weg. 

Verder maar opnieuw een lig en hangdag. Veel sterkte iedereen met de afbouw. 

gelukkig maar @Doorgaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rixie1:

@Doorgaan fijn dat de uitslag negatief was, er bestaat ook nog de gewone griep, moeilijk te onderscheiden nu.

Met mij gaat het heel goed, alleen die ene dag begin van de week niet, verder voelt het weer als vanouds, slaap goed, voel me goed. Zo blij dat ik ervan af ben. Weer mijn normale leven op kan pakken. Die tijd komt voor jullie ook.

heerlijk @rixie1 zo doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Alina:

@Doorgaannee dat maakt het griep zijn niet minder nee. 

Ik doe al heel weinig hoor. Het lijkt alleen niet te zakken de vermoeiheid.  Ik zei laatst al het komt in golven maar nu blijft het heel de dag hangen. Ik heb vandaag al een potje lopen janken hoor, puur uit ellende van machteloosheid. 

Misschien moet  je dat meer doen Alina. Verdriet binnen houden kost echt een hoop energie. Daarom ben je3 zo moe. De tijd dat je die pillen slikte is al het verdriet en kwaadheid onderdrukt, nu wil het eruit, dus laat al die tranen en pijn maar komen hoor wij zijn bij je, je bent niet alleen.  Plaatjes Bloemenlijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...