Doorgaan Geplaatst 4 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2020 Goedemiddag allemaal Ik hoop dat het goed gaat met jullie? Ik heb de uitslag van de corona binnen. Deze is negatief. Dus geen corona. Gelukkig maar. Ben nog wel grieperig. Dat gaat er niet gelijk mee weg. Verder maar opnieuw een lig en hangdag. Veel sterkte iedereen met de afbouw. Clonazepamhater en Cyclad58 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 4 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2020 Zojuist zei Doorgaan: Goedemiddag allemaal Ik hoop dat het goed gaat met jullie? Ik heb de uitslag van de corona binnen. Deze is negatief. Dus geen corona. Gelukkig maar. Ben nog wel grieperig. Dat gaat er niet gelijk mee weg. Verder maar opnieuw een lig en hangdag. Veel sterkte iedereen met de afbouw. Gelukkig Meisje weer een zorg minder fijne dag liefs wilhelmina Doorgaan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 4 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2020 (bewerkt) @Doorgaan fijn dat de uitslag negatief was, er bestaat ook nog de gewone griep, moeilijk te onderscheiden nu. Met mij gaat het heel goed, alleen die ene dag begin van de week niet, verder voelt het weer als vanouds, slaap goed, voel me goed. Zo blij dat ik ervan af ben. Weer mijn normale leven op kan pakken. Die tijd komt voor jullie ook. 4 oktober 2020 bewerkt door Rixie1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alina Geplaatst 4 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2020 @Doorgaan wat fijn dat je geen carona hebt. @Rixie1 fijn dat het nu beter goed gaat. Nou die tijd die gaat komen, voelt voor mij nog heel ver weg. Vandaag weer erg uitgeput en erg overprikkeld. En dat met 4 kids is dat niet zo handig. Ik ben nu 2 dagen weer f terug op 3mg gegaan. Mijn weegschaal is binnen, morgen een vijl kopen en dan morgen weer een nieuwe poging met afbouw. Het is niet gestabaliseerd dus ja toch maar verder gaan. Fijne avond iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doorgaan Geplaatst 4 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2020 1 uur geleden zei Rixie1: @Doorgaan fijn dat de uitslag negatief was, er bestaat ook nog de gewone griep, moeilijk te onderscheiden nu. Met mij gaat het heel goed, alleen die ene dag begin van de week niet, verder voelt het weer als vanouds, slaap goed, voel me goed. Zo blij dat ik ervan af ben. Weer mijn normale leven op kan pakken. Die tijd komt voor jullie ook. Wat superfijn dat je zo goed slaapt. Dat doe je toch met die cbd olie? Ik hoop ook nog bij mij goede vooruitgang hierin te boeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doorgaan Geplaatst 4 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2020 12 minuten geleden zei Alina: @Doorgaan wat fijn dat je geen carona hebt. @Rixie1 fijn dat het nu beter goed gaat. Nou die tijd die gaat komen, voelt voor mij nog heel ver weg. Vandaag weer erg uitgeput en erg overprikkeld. En dat met 4 kids is dat niet zo handig. Ik ben nu 2 dagen weer f terug op 3mg gegaan. Mijn weegschaal is binnen, morgen een vijl kopen en dan morgen weer een nieuwe poging met afbouw. Het is niet gestabaliseerd dus ja toch maar verder gaan. Fijne avond iedereen Doe het rustig aan. Met vijlen gaat het nauwkeuriger. Dat is echt prettig. Die vermoeidheid blijft een ding. Nog steeds minder doen. Meer rusten en niet schuldig voelen. En Let op je afspraken en laat je man zoveel als mogelijk het woord doen. En inderdaad fijn dat het geen corona is. Alleen de griep dat voelt nu ook niet echt lekker. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 4 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2020 (bewerkt) 33 minuten geleden zei Doorgaan: Wat superfijn dat je zo goed slaapt. Dat doe je toch met die cbd olie? Ik hoop ook nog bij mij goede vooruitgang hierin te boeken. @Doorgaanik neem elke avond 2 druppels cbg, ik slaap erg goed, cbd is niet om te slapen. Hoort er wel bij maar andere samenstelling. Goed advies gevraagd. Duurt ongeveer 2 weken voordat het helpt en is niet verslavend. 4 oktober 2020 bewerkt door Rixie1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alina Geplaatst 4 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2020 @Doorgaannee dat maakt het griep zijn niet minder nee. Ik doe al heel weinig hoor. Het lijkt alleen niet te zakken de vermoeiheid. Ik zei laatst al het komt in golven maar nu blijft het heel de dag hangen. Ik heb vandaag al een potje lopen janken hoor, puur uit ellende van machteloosheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alina Geplaatst 4 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2020 @Doorgaan gebruik jij nu ook cbg olie. En merk je al iets. Ik denk dat je pas wat anders kan nemen als je klaar bent met die pammen. Jij bent er ook vanaf wellicht helpt het jouw ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dikkie Geplaatst 4 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2020 6 uur geleden zei Doorgaan: Goedemiddag allemaal Ik hoop dat het goed gaat met jullie? Ik heb de uitslag van de corona binnen. Deze is negatief. Dus geen corona. Gelukkig maar. Ben nog wel grieperig. Dat gaat er niet gelijk mee weg. Verder maar opnieuw een lig en hangdag. Veel sterkte iedereen met de afbouw. gelukkig maar @Doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dikkie Geplaatst 4 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2020 2 uur geleden zei Rixie1: @Doorgaan fijn dat de uitslag negatief was, er bestaat ook nog de gewone griep, moeilijk te onderscheiden nu. Met mij gaat het heel goed, alleen die ene dag begin van de week niet, verder voelt het weer als vanouds, slaap goed, voel me goed. Zo blij dat ik ervan af ben. Weer mijn normale leven op kan pakken. Die tijd komt voor jullie ook. heerlijk @rixie1 zo doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dikkie Geplaatst 4 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2020 @Doorgaan bij een burnout kan een gewoon simpel griepje wel 6 weken klachten blijven geven. vooral vermoeidheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 11 uur geleden zei Alina: @Doorgaannee dat maakt het griep zijn niet minder nee. Ik doe al heel weinig hoor. Het lijkt alleen niet te zakken de vermoeiheid. Ik zei laatst al het komt in golven maar nu blijft het heel de dag hangen. Ik heb vandaag al een potje lopen janken hoor, puur uit ellende van machteloosheid. Misschien moet je dat meer doen Alina. Verdriet binnen houden kost echt een hoop energie. Daarom ben je3 zo moe. De tijd dat je die pillen slikte is al het verdriet en kwaadheid onderdrukt, nu wil het eruit, dus laat al die tranen en pijn maar komen hoor wij zijn bij je, je bent niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden