niks Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Zojuist zei Reacher: Ik heb een pot erwten op. Doperwten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Zit daar suiker in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 2 minuten geleden zei niks: Ja hoor, we hebben alleen al een naam. Hele ouderwetse naam, maar ik vindt het zo leuk! Bregje? Marieke? Lika? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Eefje? Eefke? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Geen idee Het vult. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Nope, je hoort het wel over een maand of 3. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Waarom ga je dan zo laat eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Er was niet eerder plek. Maar ik hou op met klagen. Eigen schuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Huh? Volgens mij werken de doperwten niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 3 minuten geleden zei niks: Nope, je hoort het wel over een maand of 3. Kerstkindje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Zojuist zei Reacher: Kerstkindje!!! Ja daar in de buurt. Nee, geen Maria. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 1 minuut geleden zei niks: Ja daar in de buurt. Nee, geen Maria. Josefien dan! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Heb geduld @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 ik hoop dat @Bob dit jaar weer de arrenslee doet Dan ben jij de hoofdrolspeelster waarvoor we een herberg zoeken. niks en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Zojuist zei niks: Heb geduld @Reacher Geduld is niet één van mijn kwaliteiten. Dat hou ik goed verborgen. Niemand merkt dat aan mij. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Ik ga even bank hangen met vriend lief. Eet smakelijk voor straks en geniet van je fris! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Waarom heb je nog geen antwoord gegeven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Zojuist zei niks: Ik ga even bank hangen met vriend lief. Eet smakelijk voor straks en geniet van je fris! Ah je was sneller veel plezier op de bank. Ik zwier zo de stad in! Eerst crackers naar binnen proppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 @Yana, nee hoor geen probleem! Je hebt alle gelijk. Ieder heeft zo zijn eigen manier om tegenover alcohol te staan. Voor mij is het inderdaad een soort van duiveltje dat ik liefst zo ver mogelijk bij me vandaan hou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Vijf crackers verder. Volgens mij zit ik vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 2 minuten geleden zei Elton: @Yana, nee hoor geen probleem! Je hebt alle gelijk. Ieder heeft zo zijn eigen manier om tegenover alcohol te staan. Voor mij is het inderdaad een soort van duiveltje dat ik liefst zo ver mogelijk bij me vandaan hou. Als het werkt, dan werkt het @Elton Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Daarstraks nog samen met de echtgenote een alcoholvrije cava (door de autocorrect was dit weeral bijna een "cavia" geworden) gedronken en een compliment van haar gekregen dat ik al meer dan een week niets meer gedronken heb. Zo meteen samen met de kids en echtgenote gourmet naar binnen spelen, ideale kost met dit stormachtige weertje. Daarna vroeg gaan slapen want om 3u45 loopt straks de wekker alweer af om te gaan werken. Geniet nog allemaal van jullie weekend! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Inderdaad @Reacher, dat is het belangrijkste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Voor mij was alcohol het middel waarmee ik stopte met roken. Roken was mijn dood aan het worden. Vier keer door in het ziekenhuis gelegen. Gestopt met behulp nicotinepleisters, veel gevulde pepers en zware bier en port Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Goed bezig! Plezier met je gourmet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden