Spring naar bijdragen

Ik ben ik


Marianne1989

Aanbevolen berichten

Goed zo Marianne! Vallen en weer opstappen, zo ging ik ook paar x flink op het bekkie, precies zo, met een feestje. Dus nu ; ik doe er niet meer aan mee! En weet je, die paar keer nu al etentjes zonder wijn: heerlijk! Ik ben veel socialer dan ik dacht joh! Ik dacht altijd dat wijn mij losmaakte maar ik ging juist in schulpje of ik overdreef. Nu geniet ik veel meer van het eten, het praten, de band, de vriendschap. Ik wist niet wat me overkwam! Succes verder met verder overwinnen samen met jouw gids, jouw paard. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een superlieve berichten en adviezen! Ik zit op dag 5 inmiddels! Ben best wel trots. Nog steeds elke avond moeite; ook omdat mijn vriend wel drinkt. Maar dat is nooit meer dan 1 of 2 biertjes. De andere kant is: ik ben elke elke ochtend blij dat ik het niet deed. Scherper, helder. Echt alles; mijn geest, mijn zicht, hoe mijn lijf beweegt en voelt. Alsof ik langzaam aan wakker aan het worden ben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen de helft van het huis schoongemaakt en een mega bult was weggewerkt. Heel normaal, maar niet zo vanzelfsprekend voor mij. Heb er gewoon weer puf voor. Miss maar eens een motivatie lijstje maken met wat er allemaal beter gaat! Heb gewoon nog zat energie om vanmiddag te gaan werken over!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Verdorie.. het is dus helemaal mis gegaan. Had controle en het ging goed. Kwam op een dag thuis van werk en mijn vriend en zijn spullen verdwenen. Sindsdien iedere avond helemaal naar de klote. Ook weer af en toe de cocaïne erbij gepakt. Ik ben kapot. Mijn lijf is op. Ik verwerk niet, ik verzuip alleen. Wil dit niet, maar ik zie even niet waar ik moet beginnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Op 24-9-2020 om 11:14 zei Marianne1989:

Ik hoop van harte dat ik mijn relatie ook kan redden, want hij zegt weinig te voelen voor opnieuw een kans. Liep kortgeleden weer eens uit de hand. 

Ach en als dat niet goed komt dan vind ik ook wel weer een weg; daar ben ik niet zo bang voor.

De weg nog niet gevonden blijkbaar? Beetje flauw misschien om dat te citeren, maar hee, het zijn je eigen woorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je schrijft idd mama  van liefste  mannetje  van de wereld  .. waar is dat mannetje  als je jezelf naar de klote zuipt ?    Denk aan dat mannetje  ' ik ben ook mama van  de 2 liefste  mannen van de wereld  maar ik heb het verkloot  en ze zijn  uit huis geplaatst   ... wees alsjeblieft  die weg voor die  ik gegaan  ben  want dat wil je niet .. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...