Bridget Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Hallo ik ben nieuw hier , ik drink veel te veel, gemiddeld elke dag fles witte wijn...en in het weekend meer...maar ik wil daar vanaf want ik merk dat ik niet meer zo goed functioneer, mijn werk begint er onder te leiden net zoals mijn huishouden en sociale contacten., Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Hoi en join the club! Je wil ervan af en je kan ervan af, heb je een plan? Vandaag stoppen? Als de stekker eruit gaat, uit die slechte gewoonte, echt een hele lange tijd (maakt ff niet uit hoe lang op dit moment) dan ga je je veel beter voelen. Als je t echt wilt, gooi dan alles door de gootsteen wat je nog hebt en ga lekker wat anders drinken, thee of zo. En wat anders doen tegen borreltijd. Tis even buffelen in het begin, het is wel een hard drug, maar je kan er af. Bridget reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Hoi Bridget, Welkom en een goeie stap zet je. Stoppen met drinken moet je zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen. Het forum kan een goeie ondersteuning zijn. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bridget Geplaatst 7 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Stap 1 is gezet, @Bridget, Nu verder. Kom hier geregeld voor steun en advies. Is alle drank al in de gootsteen verdwenen? Geen verleidingen in huis werkt het beste en geeft rust. Bedenk wat je gaat doen als je trek-momenten hebt en zorg voor een gezonde(re) vervanging van de wijn: thee, tonic, tomatensap, gemberbier, .. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Welkom Bridget. En zo herkenbaar wat je schrijft. Ik merk echt veel verschil als ik periodes had waarin ik dronk en nu. Ik functioneer echt veel beter en ben ook emotioneel veel stabieler zowel op het werk als privé. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Welkom Bridget, ook van mij. Goed dat je er bent! Ik lees dat ook jij er niet meer omheen kan dat drank van alles van je afpakt ipv dat het je wat brengt. Tijd voor verandering en verzamelen van nieuwe inzichten. Hier op het forum kun je zeker wat nieuwe inzichten vinden waar je wat mee kan. Succes met je zoektocht, hier lopen er genoeg met je mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden