Spring naar bijdragen

Maandag 31 augustus 2020

Lika

Aanbevolen berichten

@Maverick; er bestaan Nurofen pleisters, waar 200 mg ibuprofen in zit,
die kun je op de pijnplek plakken en die werkt dan 24 uur.
Ze zijn wel duur, maar mij hielp het goed en dan kun je tenminste bewegen.
Tenzij er iets klem zit, dan kun je beter de huisarts bellen natuurlijk. sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De dokter, daar zeg je wat @Bor Vanochtend gebeld krijg ik een bandje dat alle lijnen bezet zijn en dat ik alleen bij een spoedgeval op de keuze 1 mag drukken. Hoewel ik op dat moment voor mijn gevoel alleen mijn armen en ogen kon bewegen vind ik mijzelf geen spoedgeval ( stel je voor dat ik de lijn bezet houd voor iemand met een slagaderlijke bloeding, dat wil ik niet) 

Vervolgens heb ik het nog een stuk of 4x geprobeerd en toen kreeg ik een ander bandje te horen dat alleen bij hele, heeeeele  erge spoed er doorverbonden werd en voor de rest een verhaaltje over covid 19. Ik kom bijna nooit bij die dokter, nu dus ook niet maar dat lag dit keer niet aan mij.

@lady jane dank je wel voor de tip, ik heb nu ibuprofen geslikt om het dragelijk te houden maar daar wordt mijn maag niet zo blij van. Ik zal mijn vrouw lief aankijken of ze die pleisters morgen wil halen na haar werk.

bewerkt door Maverick
Woordje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had vorig jaar onverwacht de dokter nodig en ging naar het inloopspreekuur
lekker vroeg (dacht ik), zei de receptioniste; mevr. die hebben we al 8 jaar afgeschaft. oeps☺
Gelukkig mocht ik toch blijven en was als eerste aan de beurt, bleek ook dat ik intussen
een nieuwe huisarts had. Kende ik dus ook helemaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ingewikkeldheid met mijn moeder. Die is oud. Gaat over alarmeringssysteem. Het precieze hoe en wat doet er niet toe. Maar alles maakt haar overstuur en zenuwachtig. Ik begrijp het, maar baal er ook van. Hoe met haar te praten en te regelen? Haar signalen zijn dubbel. Ook dat snap ik. Soms heb ik er alleen ook geen zin in. Voel me nu schuldig. Bah. Oud gevoel. Ik kan er wel uit. Hoeft niet, maar geeft niets, mag best ook....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...