Maverick Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 3 minuten geleden zei Adrian: @Maverick, hoe is het nu? Nog hetzelfde, ik lig op de bank en probeer tussendoor toch wat te bewegen zodat het niet nog verder verkrampt. Ik heb het wel vaker gehad maar deze aanval is wel een 8,5 op de schaal van auw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 @Maverick; er bestaan Nurofen pleisters, waar 200 mg ibuprofen in zit, die kun je op de pijnplek plakken en die werkt dan 24 uur. Ze zijn wel duur, maar mij hielp het goed en dan kun je tenminste bewegen. Tenzij er iets klem zit, dan kun je beter de huisarts bellen natuurlijk. sterkte! Maverick reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 (bewerkt) De dokter, daar zeg je wat @Bor Vanochtend gebeld krijg ik een bandje dat alle lijnen bezet zijn en dat ik alleen bij een spoedgeval op de keuze 1 mag drukken. Hoewel ik op dat moment voor mijn gevoel alleen mijn armen en ogen kon bewegen vind ik mijzelf geen spoedgeval ( stel je voor dat ik de lijn bezet houd voor iemand met een slagaderlijke bloeding, dat wil ik niet) Vervolgens heb ik het nog een stuk of 4x geprobeerd en toen kreeg ik een ander bandje te horen dat alleen bij hele, heeeeele erge spoed er doorverbonden werd en voor de rest een verhaaltje over covid 19. Ik kom bijna nooit bij die dokter, nu dus ook niet maar dat lag dit keer niet aan mij. @lady jane dank je wel voor de tip, ik heb nu ibuprofen geslikt om het dragelijk te houden maar daar wordt mijn maag niet zo blij van. Ik zal mijn vrouw lief aankijken of ze die pleisters morgen wil halen na haar werk. 31 augustus 2020 bewerkt door Maverick Woordje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 doet ze vast wel voor je hoor en idd in je maag wil je die rommel liever niet hebben ik slik zelden wat, dus bij mij helpt alles (nog) snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Ik had vorig jaar onverwacht de dokter nodig en ging naar het inloopspreekuur lekker vroeg (dacht ik), zei de receptioniste; mevr. die hebben we al 8 jaar afgeschaft. oeps☺ Gelukkig mocht ik toch blijven en was als eerste aan de beurt, bleek ook dat ik intussen een nieuwe huisarts had. Kende ik dus ook helemaal niet. Maverick, Lika en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Ingewikkeldheid met mijn moeder. Die is oud. Gaat over alarmeringssysteem. Het precieze hoe en wat doet er niet toe. Maar alles maakt haar overstuur en zenuwachtig. Ik begrijp het, maar baal er ook van. Hoe met haar te praten en te regelen? Haar signalen zijn dubbel. Ook dat snap ik. Soms heb ik er alleen ook geen zin in. Voel me nu schuldig. Bah. Oud gevoel. Ik kan er wel uit. Hoeft niet, maar geeft niets, mag best ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Had vanavond een afspraak. Heb daarvoor gegeten. Gaat de afspraak niet door. Sta ik.alsnog voor het hele gezin te koken terwijl ik al gegeten heb....ook zielig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Ik heb wel een heel leuk nieuw schort. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Dank voor de tips @Cleo66 ik weet dat ik moet blijven bewegen ook al wil je het liever niet. Hopelijk is het morgen wat minder verkrampt zodat ik wat oefeningen kan gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2020 Zo dat was me het dagje wel. Nu lekker relaxen, zo een lang heet bad en een boek. @Maverick sterkte met je rug. Niet fijn. @Cleo66 nog naar je zin daar? Hoop dat het niet meer van dat noodweer is. Maverick reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden