Spring naar bijdragen

Onze H. kamer 17-8-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Moggel,

PPPPPfffffffttttt nee niet vanwege de warmte maar mijn kater zit te meuren op z'n bak. ai ai ai ai wat een stank. Nou is dat niet erg hoor maar hij is nog al groot dus legt ook grote joekels. Ook niet er maar hij is al oud en vergeet ze onder te graven. DAS VERDULLEME WEL ERG. animaatjes-drollen-6912113.gif 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

mgoedemorgen,  bolletje. leer die kat dan ook gewoon gebruik te maken van het toillet of anders zoals het hoort bij de buren in de tuin. 

goedemorgen allemaal natuurlijk, wat een heerlijk weertje het is hier echt waar afgekoeld tot 19 graden. het voelt gewoon koud. heerlijk ff lekker buiten zitten.dit mag wat mij betreft tot de kerst blijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Bellie:

Goedemorgen,  inderdaad wat een verademing dit weer.  Maar wat ging het tekeer gisteravond!

Als extraatje gisteravond ook nog woorden  gehad met mijn man. Hij vind het niks aan op deze manier,  we doen  niks en niks interesseert mij.  Tja, heeft ie gelijk in.  Maar ik kan nu ook niks anders. Ik zou ook wel anders willen. Vanmorgen het er weer over gehad.  Hij snapt het wel maar vind het frustrerend.  Snap ik ook wel weer.  Man wat zou ik blij zijn als dit allemaal achter de rug is.  Maar of ik klachtenvrij word vraag ik mij echt af. 

Erg hè die stank @bolletje. Die van ons begraaft het wel maar dan nog.  Pfff....

ik zat vanochtend precies hetzelfde te denken bellie, gek hè dan zakt de moed je ineens in de schoenen. eerlijk is eerlijk ik kijk er heel erg tegenop hoe het straks zal gaan wanneer ik op 0 zit. en dan hoor je die rot berichten van de corona weer. en zie je al die mensen weer op hoopjes zitten. en denk ik straks breekt de hel weer los. kun je ook weer nergens heen. bizzare tijden. 

maar we gaan gewoon verder en zeggen tegen ons zelf. het komt allemaal goed. maak je geen zorgen om de dag van morgen. we gaan het redden. iedereen in deze groep. 

ik probeer me er door te slepen met de gedachte dat het na de afbouw straks nog 2 weekjes moeilijk kan zijn en daarna moet het maar gewoon klaar zijn.

iets met struisvogel of zo.

bewerkt door Dikkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk er ook tegenop dames maar we gaan ervoor uiteindeljk moeten we zonder we komen wel uit deze cirkel 

ach  mis ik toch oude tijd zonder benzo angst paniek onrust en al die enge ervaringen 

wat is gezondheid toch belangerijk 

dikkie je bent bijna 0 dus niet beginnen met dalijk hoe Je hebt tijdje lang lage dosis geslikt en je kan het aan dus die 0 kan je ook aan 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Frank86:

Ik kijk er ook tegenop dames maar we gaan ervoor uiteindeljk moeten we zonder we komen wel uit deze cirkel 

ach  mis ik toch oude tijd zonder benzo angst paniek onrust en al die enge ervaringen 

wat is gezondheid toch belangerijk 

dikkie je bent bijna 0 dus niet beginnen met dalijk hoe Je hebt tijdje lang lage dosis geslikt en je kan het aan dus die 0 kan je ook aan 

 

ja frank dat is wel waar, maar nu ik er dichter bij kom met betrekkelijk weinig klachten vergeleken bij sommige hier. dan beangstigt het me best wel eens. maar ik blijf wel positief hoor. met hier en daar een inzakker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je geen klachten tegen bent gekomen is positief dikkie 

ik snap dat soms angst even wakker wordt in je van hoe verder dalijk maar hetbis maar gedachte 

Het is gewenning geworden na zolang slikken het is ook weer wennen zonder innemen in begin zal het beetje raar zijn maar ik gevoel dat jij het zonder moeite gaat opvangen 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dikkie:

ik zat vanochtend precies hetzelfde te denken bellie, gek hè dan zakt de moed je ineens in de schoenen. eerlijk is eerlijk ik kijk er heel erg tegenop hoe het straks zal gaan wanneer ik op 0 zit. en dan hoor je die rot berichten van de corona weer. en zie je al die mensen weer op hoopjes zitten. en denk ik straks breekt de hel weer los. kun je ook weer nergens heen. bizzare tijden. 

maar we gaan gewoon verder en zeggen tegen ons zelf. het komt allemaal goed. maak je geen zorgen om de dag van morgen. we gaan het redden. iedereen in deze groep. 

ik probeer me er door te slepen met de gedachte dat het na de afbouw straks nog 2 weekjes moeilijk kan zijn en daarna moet het maar gewoon klaar zijn.

iets met struisvogel of zo.

Ik zit ook in de maag met die rot berichten over Corona. Het houdt niet op. Hoorde van mijn tante dat het heel erg druk weer was in de stad, niet te geloven toch, straks weer een lock down. Wel lekker rustig op straat dan, ik vind dat dan wel weer fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Frank86:

Ik kijk er ook tegenop dames maar we gaan ervoor uiteindeljk moeten we zonder we komen wel uit deze cirkel 

ach  mis ik toch oude tijd zonder benzo angst paniek onrust en al die enge ervaringen 

wat is gezondheid toch belangerijk 

dikkie je bent bijna 0 dus niet beginnen met dalijk hoe Je hebt tijdje lang lage dosis geslikt en je kan het aan dus die 0 kan je ook aan 

 

Je mist je gezondheid pas als het er niet meer is. Ik heb hetzelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bellie:

Dat ga ik al jaren,  dat is nu net mijn probleem geweest:P

We krijgen net bericht dat mijn  moeder vanmiddag naar huis kan. Het vocht is weg.  Ja euhhhh.... Maar waardoor kwam het? Ze kan niet lopen, laat staan de trap op thuis of in een uit bed.... Vanmiddag hebben mijn zus en ik gesprek met de arts.  De stress slaat nu al toe bij mij.  Oppervlakkige ademhaling,  tintelende arm en vingers,  kriebels onder mijn schedel.

Ik ben zo bang dat ik nooit meer stress  bestendig  word

zolang jij niet van de medicatie af bent denk ik het niet nee. sterkte @bellie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Rixie1:

Goedemiddag, kom even om het hoekje kijken, dag 3 is het, nou daar gaan we weer. Belabberd. Nog even.....

Mooie spreuk las ik net.

Als je denkt dat je aan het einde bent van iets, ben je aan het begin van iets anders !

 

dat is zeker een mooie spreuk rixie1. en aan het einde van jouw traject staat jouw mooie autootje. en de wereld weer op je te wachten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bellie:

Ja.  Overdag lukt het niet.  In de avond denk ik wel dat het moet lukken want mijn ogen vallen op de bank al dicht.  Maar als Ik stop krijg ik ontwenningsverschijnselen. Dat had ik al in mei na 3 weken gebruik

dit begrijp ik niet bellie, overdag heb je toch geen temazepam. dus die heb je ook niet nodig om dedag door te komen toch. of zie ik het nu helemaal verkeerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...