Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 10-8-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

52 minuten geleden zei bolletje:

Ha, Goeie morgen harde strijders.

Hebben jullie ook zo geplakt vannacht? Heb oordoppen ingedaan en de vent. op 2 gezet, en goed geslapen. Voel me toppie dus dadelijk lekker aan het werk. Hoe is het verder hier?

Goedemorgen, ik heb goed geslapen en voel me goed. Maar ben dit weer wel beu, houd me rustig maar ook dat gaat vervelen. Tot 25 gr voor mij ideaal zomerweer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Bellie:

@Greta wat heb je al geprobeerd?

Ruk geslapen. Ben het hete weer zat. De hele dag binnen zitten vind ik ook niks. We hebben een 3m zwembad,  maar dan ben ik ook weer zo'n koukleum dat ik een uur moeilijk sta  te doen om er helemaal in te gaan,  30s er in zit om het dan weer het water (26°...) te koud te vinden. Wordt soms moe van mezelf:blush:

Nog 4 dagen.....

@Bellie dit weer is niet geschikt voor ons land. Ik zit nu even buiten, maar rest van de dag ook binnen. Netflixen en lezen gaat ook vervelen. Denk dat iedereen het helemaal zat is. Nergens zin in. Frist toch wel lekker op even in je zwembad liggen. 

We kunnen aftellen, donderdag onweer en regen, maar dat gaat hier vaak net mijn dorp voorbij. Zie ik in de verte donkeren lucht.....hier niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gpedemorgen allemaal, kon moeilijker in slaap komen idd bah wat was het plakkerig. voor de rest toch goed kunnen slapen. we hebben gisteren de hele dag 2 kleinkinderen hier gehad. dus voor verveling geen kans. daarna slapen wel pff. ze komen straks weer het is bij hun thuis niet uit te houden. nu is moeders er ook bij dat scheelt iets. zoals bellie zegt nog 4 dagen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bellie jij zei laatst bij de 7e dag weer een dip. dat gevoel krijg ik nu ook. ik kak wat in zeg maar. vooral emotioneel. misschien en dat hoop ik komt het ook wel door het warme weer. en toch iets teveel drukte gisteren. en vanochtend. we zullen het zien. 

ze verwachten donderdag idd onweer maar daarna zijn te temperaturen nog best hoog. ik vond het gisteren beter dan vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik woon praktisch naast een zwembad. Dus daar kom ik nu veel. Ik heb vandaag 600m gezwommen. Voorheen deed ik 800m of meer, maar ivm een schouderblessure, die overigens al een stuk minder is, doe ik het rustig aan. Dus ook geen borstcrawl. Toen ik weg ging stond er een hele lange rij tot aan de kassa tot ver buiten, dat heb ik niet eerder gezien...verder doe ik rustig aan. Ik ga zo Zomergasten af kijken. Groetjes Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Bellie:

Ik heb een airco gekocht. Die dingen zijn nu zo net zo veel te vinden als water in de Sahara maar  ik heb er 1!

mazzelaar

 

44 minuten geleden zei Lightspacer:

Ik woon praktisch naast een zwembad. Dus daar kom ik nu veel. Ik heb vandaag 600m gezwommen. Voorheen deed ik 800m of meer, maar ivm een schouderblessure, die overigens al een stuk minder is, doe ik het rustig aan. Dus ook geen borstcrawl. Toen ik weg ging stond er een hele lange rij tot aan de kassa tot ver buiten, dat heb ik niet eerder gezien...verder doe ik rustig aan. Ik ga zo Zomergasten af kijken. Groetjes Jeroen

ik moet niet aan een zwembad denken jeroen. en al helemaal niet als het zo druk is. ik lig wat op de bank nu tv kijken en lezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lightspacer:

Ik woon praktisch naast een zwembad. Dus daar kom ik nu veel. Ik heb vandaag 600m gezwommen. Voorheen deed ik 800m of meer, maar ivm een schouderblessure, die overigens al een stuk minder is, doe ik het rustig aan. Dus ook geen borstcrawl. Toen ik weg ging stond er een hele lange rij tot aan de kassa tot ver buiten, dat heb ik niet eerder gezien...verder doe ik rustig aan. Ik ga zo Zomergasten af kijken. Groetjes Jeroen

Wel lekker verfrissend als je s morgens gaat. Ik lig ook wat tv te kijken en te lezen. Lijkt me zo fijn als jezelf een zwembad hebt. Ach, je moet wat te wensen hebben toch? :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Greta:

Pff Ongeveer 1,5 uur geslapen . Dit begint wel een uitputtingsslag te worden. Is natuurlijk wel slecht voor mijn lichaam. Wat zou ik kunnen doen om beter te slapen?

@Greta ik weet niet ofdat je facebook hebt, bij mij komt er vaak een site voorbij, die heet ........Slaapwijzer.net.  Heb je geen Facebook kun je ook zo via Google vinden, allerlei tips en ik heb je het forum voor mensen die corona hebben gehad laten weten. Heb je al gekeken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Bellie:

Boven.  Beneden redden we het wel met de ventilator.  Volgend  jaar vaste  airco in huis.  Ik trap er niet meer in.

Slim bezig Bellie goed dat je airco hebt nu jij zal geen last meer hebben van hitte 

ik zit er ook aan te denken gelukkig heb nog ventilator maar beter airco

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bellie:

Boven.  Beneden redden we het wel met de ventilator.  Volgend  jaar vaste  airco in huis.  Ik trap er niet meer in.

@Belliehet meest ideale, een vaste airco, altijd koel, maar hangt een flink prijskaartje aan. Je hebt gelijk, deze hitte zullen we nog wel vaker gaan krijgen.

Wat fijn dat jij je zo goed voelt :heart:

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Bellie:

Hoe is  het met jou? Minder onrustig?

Is wel wat minder gelukkig

afbouw gaat ook goed kant op Angst gevoel is ook wat minder boos op mijzelf is ook wat minder je weet wel Bellie hoe ik was maandje terug 

ik heb alleen moeite met acceptatie dat ik stom ben geweest maar met tijd gaat dat ook goed komen ik moet weer verder alleen ik mis de oude gevoel die had 

nu angst haas maar ieder geval wat minder en natuurlijk minder benzo 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Rixie:

@Greta ik weet niet ofdat je facebook hebt, bij mij komt er vaak een site voorbij, die heet ........Slaapwijzer.net.  Heb je geen Facebook kun je ook zo via Google vinden, allerlei tips en ik heb je het forum voor mensen die corona hebben gehad laten weten. Heb je al gekeken?

Hoi Rixie,

Klopt, ik heb het boek van slaap wijzer aangeschaft en kreeg allerlei artikelen toegestuurd over slapen. Dat het lichaam zich wel aanpast en dat het niet gevaarlijk is. En dat coronaforum ken ik ook maar gaat minder over slaapproblemen en medicatie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Greta:

Hoi Rixie,

Klopt, ik heb het boek van slaap wijzer aangeschaft en kreeg allerlei artikelen toegestuurd over slapen. Dat het lichaam zich wel aanpast en dat het niet gevaarlijk is. En dat coronaforum ken ik ook maar gaat minder over slaapproblemen en medicatie. 

 

36 minuten geleden zei Greta:

Hoi Rixie,

Klopt, ik heb het boek van slaap wijzer aangeschaft en kreeg allerlei artikelen toegestuurd over slapen. Dat het lichaam zich wel aanpast en dat het niet gevaarlijk is. En dat coronaforum ken ik ook maar gaat minder over slaapproblemen en medicatie. 

Greta, dan weet je in elk geval dat het niet kunnen slapen nog van corona kan komen, had ik daar ook gelezen. Maar nachtrust heeft ieder nodig, anders kun je overdag niet functioneren. Ik zou allerlei natuurlijke middelen uitproberen, wat bij de een niet helpt kan bij de ander weer heel goed helpen. Ik heb ook elke avond een melatonine tablet, omdat niet iedereen dat zelf genoeg aanmaakt.  Ik was ook bang dat ik niet meer zou kunnen slapen omdat ik daar diazepam voor had gekregen vroeger, nu ga ik in bed liggen en denk.....ik zie wel en slaap redelijk goed, beter dan verwacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...