Spring naar bijdragen

Onze H. kamer 22-7-2020


Aanbevolen berichten

WAKKER WORDEN AAAALLEMAAAAAAL Woehahaha.

Goeie morgen dappere strijders,

Wat heb ik vannacht weer heerlijk geslapen zeg door mijn nieuwe constructie, waardoor het onder de lakens niet warmer wordt dan m'n eigen lichaamstemp. en niet benauwd, en hoe is het vannacht met jullie geweest? Een beetje kunnen slapen?  Wat was het beroerd toen ik nog Lorazepam  slikte. Ik ben zo blij dat ik daar vanaf ben, het leven is is veeeeeel fijner geworden kanjers. Het stoppen en het beroerd hebben is het dik en dubbel waard geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik heb amper 3 uur geslapen, heb zo,n fit bit horloge om waarop je kunt zien hoe en hoelang je slaapt. Maar wist ik toch al, om 12 uur lag ik nog te draaien, om 3 uur wakker met flinke spierpijn, niet meer geslapen. Heb niets geks gedaan dan op de bank liggen laatste dagen dus is ontwenning. Klein stukje diazepam gepakt en het ging over. Ik ben veel te snel gegaan en betaal nu de prijs. Stukje terug.

Ik houd dit even aan en veel rustiger afbouwen. Maar ik heb diazepam om te kunnen slapen, weet niet hoe dat dat nu moet.

@Greta dat heb ik ook, draaierig en hoofdpijn, wij gingen te vlug. Heb net mijn hond uit moeten laten, loop soms niet recht zo draaierig.

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

WAKKER WORDEN AAAALLEMAAAAAAL Woehahaha.

Goeie morgen dappere strijders,

Wat heb ik vannacht weer heerlijk geslapen zeg door mijn nieuwe constructie, waardoor het onder de lakens niet warmer wordt dan m'n eigen lichaamstemp. en niet benauwd, en hoe is het vannacht met jullie geweest? Een beetje kunnen slapen?  Wat was het beroerd toen ik nog Lorazepam  slikte. Ik ben zo blij dat ik daar vanaf ben, het leven is is veeeeeel fijner geworden kanjers. Het stoppen en het beroerd hebben is het dik en dubbel waard geweest.

Wat een heerlijk positief en vrolijk bericht Bolleke! :) 

Ik heb heel diep en goed geslapen. Was gister doodmoe. Denk van de pms die voorbij is en mn bekken die weer vast zit. Nu toch denk fysio? Wat ik ook doe t blijft vastzitten. Nou nee het was echt losser geraakt en had er geen last meer van. Alleen met naar achter buigen voelde ik t nog... ik had deze pms niet zulke krampen als vorige maand, maar genoeg om mn bekken weer vast te zetten. Grumbel grrrrr Het is de plek boven je billen en onder je wervelkolom. Het is heel lastig te voelen of je het spant of ontspant. Dus voor mijn gevoel geen controle over t vastzetten... tips welkom want mijn bekken fysio gebeld maar is op vakantie... bah

En dan vanochtend het kakement weer rechtzetten. Kon mn mond niet openen. Weer nieuw is dat. Denk flink tanden geknarst! Ik weet er alleen niks van...

Fijne dag allen.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

WAKKER WORDEN AAAALLEMAAAAAAL Woehahaha.

Goeie morgen dappere strijders,

Wat heb ik vannacht weer heerlijk geslapen zeg door mijn nieuwe constructie, waardoor het onder de lakens niet warmer wordt dan m'n eigen lichaamstemp. en niet benauwd, en hoe is het vannacht met jullie geweest? Een beetje kunnen slapen?  Wat was het beroerd toen ik nog Lorazepam  slikte. Ik ben zo blij dat ik daar vanaf ben, het leven is is veeeeeel fijner geworden kanjers. Het stoppen en het beroerd hebben is het dik en dubbel waard geweest.

Wat zal ik blij zijn als ik ooit zover kom, al twijfel ik daar weleens aan. Maar als jij kunt kan ik het ook 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

WAKKER WORDEN AAAALLEMAAAAAAL Woehahaha.

Goeie morgen dappere strijders,

Wat heb ik vannacht weer heerlijk geslapen zeg door mijn nieuwe constructie, waardoor het onder de lakens niet warmer wordt dan m'n eigen lichaamstemp. en niet benauwd, en hoe is het vannacht met jullie geweest? Een beetje kunnen slapen?  Wat was het beroerd toen ik nog Lorazepam  slikte. Ik ben zo blij dat ik daar vanaf ben, het leven is is veeeeeel fijner geworden kanjers. Het stoppen en het beroerd hebben is het dik en dubbel waard geweest.

Blij voor je bolletje dat je van lorazapam af bent 

ikben er mee bezig om van lorazapam af te komen afbouw gaat goed maar ik slik nu 1 Mg van de 2.5 die ik langetijd heb geslikt bijna jaar ik ben te snel naar 1 Mg gegaan maar goed 

beroerd gevoel soms dagen vermoeidheid en spierpijn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 
Wat een positief bericht, @bolletje en ook van jullie, @Bellie en @Louisa
 

Ik had een heel rare nacht. Voor de 4e nacht zonder Temazepam, maar ik lijk nu de prijs te betalen, Om half 5 klaar wakker en misselijk, vreemd gevoel. Gedachtes die alle kanten uit gingen en niet stuurbaar waren. Kon ook niet meer slapen daarna. Eenmaal opgestaan gaat het wel wat beter. 
Gelukkig ben ik vandaag vrij, dagje rustig aan doen maar. Vanavond maar eens kijken hoe het gaat. Ik moet er anders maar gewoon even doorheen.

 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Rixie:

Mijn huisarts is met vakantie, heb apotheek gebeld en ik ging inderdaad te vlug. Ben 5 weken geleden begonnen en had er 5 af. Dat is veel te snel.

Dit was een leer moment de laatste weken.

Wat wordt nu je schema? Je ging dus voor 1 mg per week?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Greta:

Wat wordt nu je schema? Je ging dus voor 1 mg per week?

@Greta, ik heb geprobeerd 1 mg per week, zoveel klachten, lig al dagen op de bank, nu 1 mg per 2 weken proberen,  heb net een stukje diazepam op en voel me weer goed. Vraag me wel af ofdat ik ooit nog goed kan slapen. Had een tip van Bellie. Bach resceu voor de nacht. Is homeopathisch.

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Frank86:

Blij voor je bolletje dat je van lorazapam af bent 

ikben er mee bezig om van lorazapam af te komen afbouw gaat goed maar ik slik nu 1 Mg van de 2.5 die ik langetijd heb geslikt bijna jaar ik ben te snel naar 1 Mg gegaan maar goed 

beroerd gevoel soms dagen vermoeidheid en spierpijn 

hoort allemaal bij de afbouw @Frank86. wachten met de volgende stap tot dit allemaal weer weg is. dan komt het goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

WAKKER WORDEN AAAALLEMAAAAAAL Woehahaha.

Goeie morgen dappere strijders,

Wat heb ik vannacht weer heerlijk geslapen zeg door mijn nieuwe constructie, waardoor het onder de lakens niet warmer wordt dan m'n eigen lichaamstemp. en niet benauwd, en hoe is het vannacht met jullie geweest? Een beetje kunnen slapen?  Wat was het beroerd toen ik nog Lorazepam  slikte. Ik ben zo blij dat ik daar vanaf ben, het leven is is veeeeeel fijner geworden kanjers. Het stoppen en het beroerd hebben is het dik en dubbel waard geweest.

@bolletje geweldig mens, jij moet hier blijven schrijven jij pept ons allemaal op. wat is je nieuwe constructie  ben benieuwd ik heb het ook altijg warm. en dan die vervelende muggen nog maar ik heb goed geslapen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bellie:

Balen @Cyclad58. Hopelijk is het gauw over. 

Ik heb even een vraagje voor je.  Ik kreeg het advies van iemand om even de diazepam te houden op 1mg en de transcriptie te gaan af bouwen.  En als ik daar klaar mee ben dan weer verder met de diazepam. Wat vind jij?

En is microtapering beter met de temazepam? Dus elke dag bijv. 0,15 mg er af dus dat ik 1,5 mg per 10 dagen afbouw ipv om de 10 dagen 1,5mg er in 1x af? Met de mg bedoel ik de werkzame stof en niet het gewicht

 

sorry dat ik inbreek @bellie  en @cyclad58. maar ik heb dat ook gedaan met mijn lorezepam. van 0.20 ,19,18,17,16,15. toen stabiliseren. ik moet zeggen ik voeldeniks van de af bouw maar later ook niet minder dan gelijk dis stap zetten. van 0.5 in 1x. ik weet het zijn kleine stapjes nu die ik doe. maar ik zou eeerst proberen een stap in 1x zetten en dan minimaal 7 dagen wachten. in die tijd moet je echt wel wat gaan voelen. wanneer je iedere dag een heel klein beetje doet duurt het nog langer. want je wilt toch stabiliseren. ik heb het nu weer gewoonin 1x gedaan. ik maak voor 10 dagen de pillen klaar dan ben ik er ookniet telkens mee bezig. en dat bevalt daardoor prima. ik ga op bed pak een pil klaar. geen onrustig gedoe meer voor de nacht. en probeer eerst dan 1mg dan weet je hoe je er op reageerd.  niet TE snel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Dikkie:

@bolletje geweldig mens, jij moet hier blijven schrijven jij pept ons allemaal op. wat is je nieuwe constructie  ben benieuwd ik heb het ook altijg warm. en dan die vervelende muggen nog maar ik heb goed geslapen .

Ik heb een soort tentje gemaakt van m'n laken dus zweven  die een beetje boven mij waardoor het niet zo benauwd is, ja en muggen? Een houten hamer of heeeeel hard BOEH roepen    :D

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bellie:

@Dikkie bedoel je dan 1mg werkzame stof of 1mg gewicht van de pil?

ik reken het om. dus ja 1mg lorezepam . ze verschillen nog wel eens van gewicht.

maar ik doe nu weer 0.5 mg werkzame stof.   jij hebt toch 10mg . ik wil zeggen 1mg in 1x en dan afwachten wat het met je doet. en kijken hoelang je daarop moet blijven. stel dat dat al teveel is wat mij onwaarschijnlijk lijkt dan ram je wel door met 0.15 per dag eraf. 

 

bewerkt door Dikkie
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Bellie:

Ben ik weer. 

Hoeveel dagen hebben jullie last als je te hard ga met afbouwen? Dit is nu de 2e dag dat het pokke gaat. Ben zaterdag begonnen. Tuurlijk deed ik steeds 0,5mg eraf maar tja,  0,5 mg eraf van 1,5 is wat anders dan van 3mg eraf halen.  Mis nu gewoon 1/3e deel...

Ik zit er sterk aan te denken om het een beetje terug te voeren. Of zou het morgen over zijn???? Aaaahhhhh!!!!!:(

 

Hoi @Bellie ik heb elke dag last en ik ben vanaf begin te hard gegaan. Soms niet te doen. Ik neem er nu 0,5 bij en ga over paar weken verder met afbouwen. Ik had afgelopen nacht al een stukje bijgepast. Als je te snel gaat kun je je heel beroerd voelen heb ik gemerkt. Ik ben stapje teruggegaan. Wil de komende tijd niet hier op de bank verder gaan.Dan maar wat langzamer.De klachten worden steeds erger. Spierpijn, suizend hoofd, hoofdpijn, misselijk en zo kan ik nog even doorgaan.

Gek genoeg begin ik me s avonds iets beter te voelen.

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Bellie:

Ben ik weer. 

Hoeveel dagen hebben jullie last als je te hard ga met afbouwen? Dit is nu de 2e dag dat het pokke gaat. Ben zaterdag begonnen. Tuurlijk deed ik steeds 0,5mg eraf maar tja,  0,5 mg eraf van 1,5 is wat anders dan van 3mg eraf halen.  Mis nu gewoon 1/3e deel...

Ik zit er sterk aan te denken om het een beetje terug te voeren. Of zou het morgen over zijn???? Aaaahhhhh!!!!!:(

 

de vorige x een dag of 8. lorezepam. toen kwam de verbetering net zo snel als de ontwenning.

ik weet nu wat beyer hoe het werkt dus ben ook beter voorbereid.

wat ik vooral merk om echt optijd mijn rust neem. ik was vandaag onkruid tussen de tegels weg te halen. dan zie je dat het bijna klaar is. maar niks daarvan zegt mijn hoofd en lichaam. de emoties komen naar boven. dus toch de bank maar opgezocht. voor zeg eens aaaa.

doseren is zo moeilijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rixie:

Hoi @Bellie ik heb elke dag last en ik ben vanaf begin te hard gegaan. Soms niet te doen. Ik neem er nu 0,5 bij en ga over paar weken verder met afbouwen. Ik had afgelopen nacht al een stukje bijgepast. Als je te snel gaat kun je je heel beroerd voelen heb ik gemerkt. Ik ben stapje teruggegaan. Wil de komende tijd niet hier op de bank verder gaan.Dan maar wat langzamer.De klachten worden steeds erger. Spierpijn, suizend hoofd, hoofdpijn, misselijk en zo kan ik nog even doorgaan.

Gek genoeg begin ik me s avonds iets beter te voelen.

ik voel me s'avonds ook beter @Rixie, mits ik dan niks meer doe. gewoon rustig in huis tv kijken. kan dan ook niet meer buiten zitten. ik heb echt regelmaat nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Bellie:

Ben ik weer. 

Hoeveel dagen hebben jullie last als je te hard ga met afbouwen? Dit is nu de 2e dag dat het pokke gaat. Ben zaterdag begonnen. Tuurlijk deed ik steeds 0,5mg eraf maar tja,  0,5 mg eraf van 1,5 is wat anders dan van 3mg eraf halen.  Mis nu gewoon 1/3e deel...

Ik zit er sterk aan te denken om het een beetje terug te voeren. Of zou het morgen over zijn???? Aaaahhhhh!!!!!:(

 

ik begon met de helft afbouwrn. daarna een kwart daarna hooguit een achste. telkens de helft van de voorgaande helft. op een gegeven moment kun je niet lager. dat zal de laatste en zwaarste stap zijn. je lichaam krijgt dan zelfs geen kruimeltje meer. @Bellie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bellie:

@Dikkie ja het zijn pillen van 10 mg. Die gebruik ik 1x voor het slapen 

ik had 3 tabletten van 1mg per stuk dus 3 mg per dag

als eerste heb ik de helft van 1 tablet afgebouwd.  daarna de 2e helft.

ik heb geprobeerd dit door te zetten met de 2e pil. dit lukte  tot anderhalf. daarna niet meer. dus weer naar anderhalf terug. en later verder gegaan met een kwart eraf.

dit is me gelukt tot 1 inname van 0.25. De laatste stap was ik nog niet stabiel genoeg dus toen ging het weer helemaal maar dan ook echt helemaal mis. dus weer terug naar 0.50 in twee innames.

daar ben ik zo van geschrokken dat ik nu in stapjes van 0.5 minder. het gaat stukken langzamer maar ik durf ff niet sneller.

als het moet en mogelijk os dan doe ik nog kleinere stapjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bellie:

Ik heb zelf het besluit genomen.  Heb ietsjes erbij genomen. En de avond dosering ook verhoogd. Vanaf morgen gooi ik er dus 2,5mg weer op. Normaal voel ik mij in de loop van de dag ook beter worden.  Nu niet.  Sta te trillen,  heb hoofdpijn en heel onrustig. Dan maar wat  langzamer afbouwen. En dat metaal geluid en overprikkeling in mijn hoofd.  Om gek van te worden. 

lijkt mij verstandig. je leven moet nu ook leefbaar zijn. en niet alleen aan later denken. dat komt vanzelf. probeer ye accepteren dat het gewoon lang duurt. zo denk ik e nu over kan morgen wel weer anders zijn. als die rotzak met de hamer voor mijn deur staat:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...