Spring naar bijdragen

Onze H. kamer `8-7-2020


Aanbevolen berichten

Goed geslapen. Werd zelfs wakker van de kou. Raam staat nog open sinds de warme dagen maar had t nu gewoon koud!

Zo naar de dokter. Voor een tetanus prik. Geen energie sinds de tandarts, maar t moet. Ik las dat t geen fraaie ziekte is. Dus toch maar ff doen.

Succes met t onderzoek Bol! Hoop dat alles ok is. 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen harde strijders,

Zo lekker gebadderd en klaar voor het onderzoek. Hoe hebben we vannacht weer geslapen? Is het een beetje gelukt? Hier gelukkig wel.:)

Sterkte @bolletje

Fijn dat je goed geslapen hebt, ik zou dat denk ik voor zo'n onderzoek niet kunnen. Afgelopen nacht weer niet in slaap kunnen komen en een Temazepam genomen. Uiteindelijk toch een uur of 6 geslapen. Vandaag een vrije dag, maar als ik zo eens door het raam tuur wordt het geen dag om veel buiten te zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Louisa:

Goed geslapen. Werd zelfs wakker van de kou. Raam staat nog open sinds de warme dagen maar had t nu gewoon koud!

Zo naar de dokter. Voor een tetanus prik. Geen energie sinds de tandarts, maar t moet. Ik las dat t geen fraaie ziekte is. Dus toch maar ff doen.

Succes met t onderzoek Bol! Hoop dat alles ok is. 

Dag mensen  mag je gaba supplement gebruiken  naast bromazepam bij het afbouwen    groeten    wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Bellie:

Ja gelukkig wel. En dat na een zeer bewogen dag. Was bij de Psycholoog geweest om daarna thuis via whatsapp (!!!) te horen te krijgen dat een ouder iemand waar ik altijd een zwak voor had, na een kort  ziekbed, was overleden.  Dat hakte er ff goed  in en deed mij terug denken aan het plotselinge  overlijden, ook na kort ziekbed  van mijn vader 2 jaar terug...

in bed kwamen weer de waterlanders. 

Veel succes Bolletje!

@Bellie DAt zijn ook echt vervelende dingen en dan ga je even weer terug in de tijd idd. Mijn ouders zijn nu respectievelijk 6 en 8 jaar geleden overleden. Maar daar kan ik soms ook echt nog wel huilbuien van hebben. Vooral als er iets om je heen gebeurd wat de herinnering weer terug brengt. Maar soms ook wel door mooie dingen dat ik ze ineens heel erg mis. Sterke ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wilhelmina:

Dag mensen  mag je gaba supplement gebruiken  naast bromazepam bij het afbouwen    groeten    wilhelmina

Inderdaad @Wilhelmina, geen geld aan uitgeven ajb. ALS het helpt, wat niet bewezen is dan werkt het in op je gaba receptoren in je hersenen. En dat zijn nu juist de receptoren die door de benzo's verstoord en beschadigd zijn. Dus het innemen van extra gaba heeft dus geen enkele zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...